Hoe streng is PostNL tov gewicht? (2kg)

Pagina: 1
Acties:
  • 2.769 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 23:25
Ik wil naar een bekende in Vietnam wat NL snoep versturen. Ik ga morgen met een rekenmachine wat snoep kopen en ik probeer onder de 1750g uit te komen (de doos + kaart is net geen 250g).

Iemand die weet of 2000g (is 16 euro goedkoper dan 2-5kg) de harde limiet is bij PostNL of dat ze niet moeilijk doen om een grammetje of 50, 30, 10?

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:30
Zwaarder is meer betalen, kan je vanuit gaan. Dus eet zelf wat op als je teveel hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Jaer op 01-02-2018 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:57
Er wordt geautomatiseerd gecontroleerd of de frankering klopt dus de grens is echt exact 2000 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:37
Bij PostNL gaat je pakket als het goed is gelijk op de weegschaal bij afgifte, als hij boven de 2000 gram is zit je gewoon in het hogere tarief en moet je meer betalen.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:34

Yucon

*broem*

Hoezo "probeer"? Moet ik me iets voorstellen als dat je nu eigenlijk vol zit, maar al zwetend en wel je best doet toch nog dat laatste bakje kikkertjes je keel in te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit is iets dat je makkelijk met PostNL en/of bij het postagentschap kan bespreken, waarbij je ons niet nodig hebt. Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gooi ik het topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.