Computerbureau / tafel gezocht (help me!)
Mijn vraag
Mijn bureau voor mijn PC is een beetje aan het instorten. Ik wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen (andere hardware?), maar het leek me ook wonen.
Ik zoek een computermeubel met zo'n uitschuif-blad voor je toetsenbord (dat heb ik nu -> superchill).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een PC (tweakers-build), goed scherm, surround met flinke subwoofer (die ik graag in het meubel plaats), printer (die ik graag in het meubel plaats). De PC zelf (flink ding) zou er ook wel naast mogen staan, hij is nogal hoog.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb op de site van Ikea gekeken, marktplaats, algemeen gegoogeled, maar ik kan het gewoon niet vinden. Terwijl ze er toch zouden moeten zijn. Mag simpel dingetje zijn met stalen frame, maar mag ook luxer bureau zijn, als ik maar mijn scherm erop kan zetten en op fijne hoogte zo'n uitschuifbaar muis + toetsenbord ding heb. Liefst ook dat ik dus alle bij-hardware in het ding zelf kan zetten.
Ben ook benieuwd wat mensen zelf hebben (als het nog te koop is). Ik heb een prima budget, dus dat is geen barrière.
Hoor graag van de (woon)-experts
Voor moderator: helemaal prima als je dit in een ander forum zet, ik kon geen eerdere onderwerpen hierover vinden. Wat ik toch overigens apart vindt, want er zijn veel topics over gaming stoelen, terwijl het bureau waar je achter zit toch minstens net zo belangrijk is