Mijn vraag over Sitecom WiFi USB 3.0 Adapter AC1200 is:
Ik probeer nu al een paar keer om een geschikte driver te vinden voor deze wifi usb adapter, maar het lukt nog steeds niet om hem te installeren/werkend te krijgen.
Zou iemand mischien het stap voor stap kunnen uitleggen aangezien ik nog niet echt gewend ben met linux, maar waar ik er wel mee wil leren werken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Kali Linux met windows 10 duel boot
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
dat je met sudo get install iets kan installeren
of met make
Heb al driftig lopen zoeken op github maar ik kom er nog niet uit, ik weet nog niet hoe ik daar moet zoeken
dit heb ik wel gevonden:
Standard/compliance 802.11a/b/g/n/ac
USB 3.0/2.0/1.1
Chipset WLA-7100
Als je een forum, site of boek met duidelijke uitleg of iets waar ik meer kan leren over linux wat ik mogelijk hierbij nodig heb zet het er gewoon bij in je reactie
Allen bij voorbaat dank
Ik probeer nu al een paar keer om een geschikte driver te vinden voor deze wifi usb adapter, maar het lukt nog steeds niet om hem te installeren/werkend te krijgen.
Zou iemand mischien het stap voor stap kunnen uitleggen aangezien ik nog niet echt gewend ben met linux, maar waar ik er wel mee wil leren werken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Kali Linux met windows 10 duel boot
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
dat je met sudo get install iets kan installeren

of met make
Heb al driftig lopen zoeken op github maar ik kom er nog niet uit, ik weet nog niet hoe ik daar moet zoeken

dit heb ik wel gevonden:
Standard/compliance 802.11a/b/g/n/ac
USB 3.0/2.0/1.1
Chipset WLA-7100
Als je een forum, site of boek met duidelijke uitleg of iets waar ik meer kan leren over linux wat ik mogelijk hierbij nodig heb zet het er gewoon bij in je reactie
Allen bij voorbaat dank