Viper 2 vraagje ..... !

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 17:32

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Nu ik een beetje heb rond gekeken is de viper 2 de beste videokaart voor Unreal tournament met beeldkwaliteit.. Ook heb ik begrepen dat hij vrij stabiel is. Beter dan de diamond a90. Nu heb ik nog een paar vraagjes. De TV_OUT; Laat die alles zien wat ik dan ook op de desktop heb... En hoe zit het met de DVD playback mogelijk heden.. Ik heb van internet een test VOB file binnen gehaald en die speel ik met de diamond a90 vloeiend af met xingdvd. En is de beeldkwaliteit goed op mijn 55 cm stereo TV. En wat voor TV uitgang is het ... Tulp of iets anders.. En kan ik gewoon de scart_in van mijn videorecorder gebruiken.. En als hoe zit het met het energie verbruik.

En zijn er nog meer punten waar ik op moet letten

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Check the internet m8.
Alles is gewoon te vinden maatje.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Check the internet m8.
Alles is gewoon te vinden maatje.
huh????? Dit is toch the internet???? Dus hij zoekt op de juiste plek....

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Werk je bij hastec ofzo dat je het alleen over Daimond hebt?

Er zijn veel tegenstrijdige verhalen over die viper2 maar de drivers support blijft nog steeds het grote vraagteken.

O ja en haal hem niet bij de Vobis, zag hem laatst in hun krantje staan voor meer dan 500 piek terwijl als je in de prijswatch kijkt ( http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Cat2=4 ) daar staat ie al voor 325,-

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
4pox heeft wel gelijk, voor unreal tournament is het de beste kaart.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 17:32

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Uit dit berichtje en andere berichtjes heb ik begrepen dat veel mensen tegenwoordig vrij ingenomen zijn...

Twee jaar geleden zat ik nog onder de call nl1rjs@sk1bbs op packetradio. Dat was toen gratis. Okee, 1200 baud is niet veel je je kwam vaker niet verder dan 15 Kilometer maar dit was dus de eerste en echte flat-rate verbinding.. Als ik daar een vraaaag stelde duurde een dikke 2 dagen dat je een antwoord had maar dan had je vaak ook nog wat aan het antwoord... Nu is het van; Ikke heb geforce. 256 MB ram , 40 GIGa hd en 21 inch monitor.. Ik groot.. Ik snel ... Ikke athlon op 800....

F*ck you.... Take a life... UT forever...

Koop een amd k6-2 omdat je een arme student bent en ram dat ding naar niveau waar dat ding van kan dromen... Tweak je computer tot je erbij neer valt... Waarom nieuw als het ook tweede hands kan... Als jullie mijn monitor zien dan gaan er mensen spontaan janken.. Maar ze zijn er nog... Ik draai hier een 14" 800x600 op 56 hz... So what...

Dit stukje bedorven hersen spinsel is onstaan nadat ik het stukje 'kritiek' van eleven tot mij nam...

Ik ben voor verder commentaar te bereiken onder lordrjs@planet.nl

4POX and not $POX

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

ik draai hier ook met een 14 inch hoor
en zelfs nog met een PI 233mmx...
ding is tot op het bod geperfectioneerd..
laatste aankoop was matrox g400
UT loopt als een treintje met 40fps ofzo :)
Pagina: 1