Installeer UniFi Controller. Snel & gemakkelijk! < 3 MINS!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik implementeer vaak UniFi-controllers en heb een script geschreven om het meeste ervan te automatiseren.

Sinds ik het script al heb, dacht ik, waarom zou ik het dan niet delen met het publiek, zodat iedereen in het UniFi-ecosysteem ervan kan profiteren?

Dit script helpt iedereen, van beginners tot professionals. Voor beginners hoeft u niet meer dan 3 regels opdrachten uit te voeren. Terwijl dit voor professionals die dit vaak installeren, u tijd bespaart, omdat u de opdrachten niet regel voor regel hoeft te typen.

Er zijn 2 scripts. Eén voor algemene installaties van cloudservers en één specifiek voor Raspberry Pis.

Het enige verschil is dat u voor de RPi-versie uw RPi kunt configureren om verbinding te maken met het Wi-Fi-netwerk. Anders zijn de twee hulplijnen hetzelfde.

Debian/Ubuntu server:
https://j2ablog.wordpress...controller-on-any-server/

Raspberry Pi (aanbevolen voor gebruikers van Raspberry Pi):
https://j2ablog.wordpress...ntroller-on-raspberry-pi/

Deel dit met iedereen die UniFi Controller wil installeren, dit kan iedereen helpen!

Ik hoop dat ik ieders leven beter heb gemaakt! :)

#ubiquitieverywhere !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duifi
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Ohh super. Erg interessant. Waar ik tegenaan loop is dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen met het opzetten van een ssl certificaat op m’n cloud key. Al zal dit redelijk overeen komen met de installatie in de cloud of op een raspberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:30

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Tips en tricks kunnen in het algemene topic : \[Ubiquiti-apparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Maar ik moet daar wel bij zeggen dat ik het behoorlijk spammerig over vind komen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.