Onduidelijk verschil Pricewatch Opslag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:14
Keek vandaag in de pricewatch naar opslag. Om specifieker te zijn, externe harde schijven.

Na een paar minuten kijken realiseerde ik me pas dat ik naar behuizingen keek ipv de harde schijven zelf.

Misschien een idee om de categorieën "Externe HDD/SDD behuizingen" en "Externe harde schijven" niet af te kappen naar "Externe HDD/S..." en "Externe harde s..." om verwarring te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:00

Mooijekind

Manager Product Content
Helaas is daar een beperkte ruimte om tekst kwijt te kunnen. We kunnen het daar dus niet volledig uitschrijven. Op dit moment kunnen we dit dus niet ondervangen.

Ik zal het wel iig bij ons design-team aangeven en misschien kunnen zij nog een keer goed kijken voor een betere duiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:51
De benaming "Externe HDD/SDD behuizingen" vind ik überhaupt een beetje onlogisch/incorrect.

1. Er is geen groep "Interne HDD/SSD behuizingen"
2. "Externe HDD/SSD behuizingen" staat vol met producten waar je interne harde schijven in doet.
3. De dingen zijn dan wel gemaakt om buiten je kast te staan, maar we hebben het ook niet over externe muizen, externe toetsenborden en externe muismatten.

Misschien is het een simpele oplossing de groep te hernoemen naar simpelweg "HDD/SSD behuizingen".