Ik heb een probleem. Heb recent een pc gebouwd en geen error codes gehad. Maar ik krijg geen beeld maar de code zegt wel gewoon AA (dat betekent dat alles ok is en hij heeft gepost) maar krijg geen beeld. Ik heb wat dingen geprobeerd:
Andere kabel (deed niks)
Andere monitor (deed niks)
Beide (deed niks)
Andere videokaart 1, verbinden met dvi (deed niks)
Andere videokaart gtx 750 ti, verbinden met vga (werkte!)
Dus ik heb wel beeld gekregen en heb daardoor geconfirmeerd dat het moederbord het nog doet. Nou de videokaart die ik wil gebruiken doet het ook nog gewoon, heb ik getest. Het enige wat ik hier van kan maken is dat het alleen werkt op analoge verbindingen zoals vga? Ook nog wat rare dingetjes, toen ik in de uefi was bleef de qcode hangen op 66, dit doet wel vaker ook zonder beeld. Boot led staat altijd aan maar ik denk dat het moederbord niet weet wat het moet doen.
Ik weet het zelf ook niet meer dus vraag ik jullie om hulp.
Specs:
Asus Crosshair Formula Z (bios: 2201)
FX-8320e
16gb ddr3 (1x 8gb 1866mhz, 2x4gb 1600mhz)
Asus gtx 970 strip
1tb hdd, 120gb ssd
Corsair TX650m voeding (650watt)
Scythe Mugen 3
Andere kabel (deed niks)
Andere monitor (deed niks)
Beide (deed niks)
Andere videokaart 1, verbinden met dvi (deed niks)
Andere videokaart gtx 750 ti, verbinden met vga (werkte!)
Dus ik heb wel beeld gekregen en heb daardoor geconfirmeerd dat het moederbord het nog doet. Nou de videokaart die ik wil gebruiken doet het ook nog gewoon, heb ik getest. Het enige wat ik hier van kan maken is dat het alleen werkt op analoge verbindingen zoals vga? Ook nog wat rare dingetjes, toen ik in de uefi was bleef de qcode hangen op 66, dit doet wel vaker ook zonder beeld. Boot led staat altijd aan maar ik denk dat het moederbord niet weet wat het moet doen.
Ik weet het zelf ook niet meer dus vraag ik jullie om hulp.
Specs:
Asus Crosshair Formula Z (bios: 2201)
FX-8320e
16gb ddr3 (1x 8gb 1866mhz, 2x4gb 1600mhz)
Asus gtx 970 strip
1tb hdd, 120gb ssd
Corsair TX650m voeding (650watt)
Scythe Mugen 3
I5 2500K ♥