Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-03-2024
Goedendag,

Op dit moment heb ik twee https://tweakers.net/pric...1/lg-29um69g-b-zwart.html monitoren staan.

Ik ben stad en land aan het afzoeken naar een vertical stacked monitorstandaard a la https://tweakers.net/pric...newstar-fpma-d700ddv.html

De beschrijving van deze monitor stand geeft aan dat deze geschikt voor schermen tot 27inch. De schermen die ik heb zijn 29inch. Een webwinkel heeft afgeraden om de bovenstaande standaard te kopen omdat deze instabiel is zou worden met te grote schermen er aan. Heeft hier iemand ervaring mee?

Ik ben dus opzoek naar een standaard die de eerder gelinkte schermen ondersteunt in een "gestapelde" opstelling. Kwa budget zit ik aan maximaal 200eu te denken maar als dit niet haalbaar is gaat de voorkeur uit naar de goedkoopst mogelijke.

Heeft er iemand ervaring met widescreen monitor stands die mij uit de brand kan helpen?

If it's worth doing, it's worth overdoing!

Beste antwoord (via Flame_Flowe op 10-02-2018 11:18)

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Die maximale maat is gebaseerd op de hoogte van het scherm geloof ik. Aangezien jij een ultrawide hebt, zou 29" ook wel kunnen denk ik. Instabiliteit slaat nergens op, zit gewoon vast met een VESA mount en als de schermen niet te zwaar zijn, zou er niets aan de hand moeten zijn.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Die maximale maat is gebaseerd op de hoogte van het scherm geloof ik. Aangezien jij een ultrawide hebt, zou 29" ook wel kunnen denk ik. Instabiliteit slaat nergens op, zit gewoon vast met een VESA mount en als de schermen niet te zwaar zijn, zou er niets aan de hand moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Jouw 29 inch is qua hoogte een 16:9 23 inch, dus dat zou makkelijk moeten passen.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 01-02-2018 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame_Flowe
Bedankt voor de reacties, ik ga de eerder genoemde standaard halen.

Tijd voor een slotje op dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:25
En mocht je merken dat het alsnog instabiel is zou je altijd nog wat kunnen knutselen. Voet zwaarder maken en/of vastmaken aan je bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usernameistaken
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-07-2024
Ik heb zelf na lang zoeken een RICOO monitorarm gekocht via Amazon.de. Deze gebruik ik in combinatie met een 34" ultrawide, en ik kan dit merk zeker aanraden. Uitstekende prijs/kwaliteits-verhouding en oerdegelijk. De arm zit vrij simpel in elkaar en de verschillende onderdelen zijn bijna allemaal gemaakt van dikke stukken metaal.

Wat mijn hoofdreden was om een arm van dit merk te kopen was dat de arm op extreem dikke tafels gemonteerd kon worden. De arm heeft mij 4 tientjes gekost en dat was het meer dan waard.

Van wat ik zo gauw kan zien op Amazon.de kun je dan ex verzendkosten vanuit Duitsland al voor een 6 tientjes klaar zijn voor wat jij zoekt. Bij dit merk zou ik mij over het draaggewicht van de arm geen zorgen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flame_Flowe
Ik heb de standaard gekocht welke ik in de OP heb genoemt.

Iedereen bedankt voor het advies.
Alles staat er weer netjes bij.

Schermen

Pagina: 1