Vorige week tijdens de wintersport van de weg geraakt, helaas. Gelukkig zijn we met de schrik vrij gekomen, want het had allemaal velen malen erger kunnen zijn. Maar er zit nu wel een deuk / kras in de achter portier.

Gisteren twee offertes aangevraagd via fixico, totale kosten worden geschat op ca. EUR 1.600 (goedkoopste). Dat vond ik veel geld, te meer omdat ik er niet echt mee zit dat deze kras / deuk er zit. Ik ben zelf echter een leek als het om auto's gaat, dus vandaar dat ik even de vraag hier stel:

Gisteren twee offertes aangevraagd via fixico, totale kosten worden geschat op ca. EUR 1.600 (goedkoopste). Dat vond ik veel geld, te meer omdat ik er niet echt mee zit dat deze kras / deuk er zit. Ik ben zelf echter een leek als het om auto's gaat, dus vandaar dat ik even de vraag hier stel:
- Is EUR 1.600 een redelijke prijs om dit te laten herstellen? Ik wist dat het duur zou worden, maar dit is toch wel minimaal een factor 2 à 3 boven het bedrag dat ik bereid ben te betalen.
- Kan het kwaad om deze schade niet te laten herstellen? Of is dan over een jaar het volledige portier eruit geroest?
- Is er nog een andere optie? Bijv. alleen de lak laten herstellen en de deuk laten zitten of iets anders waar ik niet aan denk?
[ Voor 5% gewijzigd door Ardbeg10 op 01-02-2018 15:38 ]