Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Maximum geldigheidsduur SMS

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij de instellingen van een SMS bericht kan ik een maximale geldigheidssuur instellen voor SMS berichten. Dat is de tijd waarin het bericht nog bezorgd zal worden, voor als de ontvanger zijn/haar GSM niet aan heeft.

Er zijn opties van 1 uur, 12 uur, 1 dag, 1 week of "maximum". Als deze ingestelde tijd is verstreken zal het bericht dus niet meer bezorgd worden.

Nu vraag ik mij af of iemand weet hoe lang het maximum is. Ik weet niet of het voor elke provider verschillend is, maar ik zelf heb Libertel.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ok, hier stond eerst een dom antwoord :)

VOlgens mij maakt dit echt niet uit, je telefoon verzend hem pas na die tijd, die jij hebt ingesteld:)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Het toestel stuurt het berichtje wel meteen, de geldigheid houdt in hoelang de SMS centrale probeert om het bericht af te leveren.
Bij KPN is dit standaard 72 uur lang. Stel je het in op een week dan gaat dit niet werken.
Je zou bij Libertel ff kunnen navragen hoelang hun SMS centrale dit max. doet.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 12:25 schreef Blacksoul het volgende:
Het toestel stuurt het berichtje wel meteen, de geldigheid houdt in hoelang de SMS centrale probeert om het bericht af te leveren.
Bij KPN is dit standaard 72 uur lang. Stel je het in op een week dan gaat dit niet werken.
Je zou bij Libertel ff kunnen navragen hoelang hun SMS centrale dit max. doet.
Tja, dat wordt mailen naar de klantenservice :) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?