Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
heb je de VIA drivers geinstalleerd? die zijn meestal oorzaak no1!
euhhh..is die temp. stressed of niet??, anders als het niet is slaat hij af/still omdat hij stressed flink oploopt tijdens Quake..70-75+ graden, dus andere proc. koeling en wat casefans moeten helpen..
53 tot 59 graden is maximaal gestressed en er zit een 300 Watt voeding in. (niet perse AMD certified) De laatste Via 4 in 1 drivers zijn geinstalleerd.
goede detonaters ?
misschien je fsb overgekloked en je geheugen kan dat niet hebben
misschien je fsb overgekloked en je geheugen kan dat niet hebben
Hmm, niet gierig zijn wat betreft je voeding, want een AMD+gf2 slurpt behoorlijk hoorOp vrijdag 13 juli 2001 11:36 schreef shotputty het volgende:
..en er zit een 300 Watt voeding in. (niet perse AMD certified)
( 1:5 of zoiets
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Je geheugen zorgt ervoor dat windows kuren heeft. Haal er maar us een dimmetje uit. Als je 512 of meer hebt in 98/ME dan doet hij vaag. Je moet dan Swap geheugen uitzetten of iets in die geest...
Hoeveel DIMM's heb je in die comp. zitten? IK zag dat er 512Mb in zit.Op vrijdag 13 juli 2001 10:44 schreef shotputty het volgende:
Ik heb mijn pc bij mijn broer staan met win98 erop. Het is een TB1200 (een van de eersten) op een MSI K7Tpro2A moederbord met 512 MB geheugen en Hercules Geforce 2MX. De processor varieert in temperatuur van 53 tot 59 graden. Hij slaat vaak (steeds vaker) gewoon uit tijdens unreal of quake of tribes2 en gisteren zelfs tijdens een unreal installatie vanaf cdroom. Ook slaat vaak alleen het beeld af. Iemand een suggestie waar het aan kan liggen? Rotte drivers?
Heb je de laatste tijd het geheugen uitgebreid en zo ja met welk soort mem?
inderdaad, mijn broer heeft er een 256mb module bijgezet, ik had er al een 256mb module in zitten, ze zijn 133mhz maar wel van de goedkoopste kwaliteit.. Zou het helpen om de mhz naar 100mhz te zetten of wat dimmetjes om te wisselen dan? Ik ga hem gelijk bellen. Thanx!
Pagina: 1