ISDN Kaart die goed wordt ondersteund door LINUX.

Pagina: 1
Acties:

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:10

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Ik ben nu al een dag bezig om die $%^$%^@# Teles 16.3 ISA kaart aan de werking te krijgen, als iemand raad weet AUB even ICQ-en.

Ik zoek 'n goede ISDN Adapter PCI het liefst die heel makkelijk onder LINUX te installeren is, en natuurlijk ook 'n mooie gameping want met m'n Teles 16.3 zit ik met ping van 35 CS te spelen :z

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Wij hadden hier een mailserver, met een AVM B1 kaartje. Die draaide perfect.

Hoe? Geen idee, die machine stond er en deed zijn werk.

Maar AVM kaartjes zouden moeten werken?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Dynalink werkt ook

webOS all the way!

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 10:44 schreef Bitfreak het volgende:
Ik ben nu al een dag bezig om die $%^$%^@# Teles 16.3 ISA kaart aan de werking te krijgen, als iemand raad weet AUB even ICQ-en.

Ik zoek 'n goede ISDN Adapter PCI het liefst die heel makkelijk onder LINUX te installeren is, en natuurlijk ook 'n mooie gameping want met m'n Teles 16.3 zit ik met ping van 35 CS te spelen :z
Ik ken iemand die die Teles 16.3 BRI perfect aan het lopen heeft onder linux, dus op zich wordt ie wel ondersteund. Alleen het aan de praat krijgen schijnt een enorm geklooi te zijn.

• aKra

aKra

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 10:53 schreef MoNkToNk het volgende:

[..]

Ik ken iemand die die Teles 16.3 BRI perfect aan het lopen heeft onder linux, dus op zich wordt ie wel ondersteund. Alleen het aan de praat krijgen schijnt een enorm geklooi te zijn.
Zoals ik dus al zei, toen ik hem werkend had @ RedHat 6.2 en ander mobo etc. werkte ie perfect, gameping 35...

Alleen, nu ik RedHat 7.1 erop gooi en een AMD Athlon 700MHz erin heb zitten met een K7 Pro mainbordje geeft ie allemaal problemen, ik heb nu even BIOS geupdate en USB erin uitgezet, en ben nu bezig met RH 7.1 opnieuw erop aan het gooien en kijken wat ie dan doet...

Voor nu sta ik nog steeds open voor betere oplossingen...

Weet trouwens iemand als ik gewoon die oude HDD pak, die aansluit of ie dan alle hardware gewoon mooi terugpakt?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dynalink IS128PH en de Eicon Diva 2.01 S/T (KPN Net.Card) werken iig prima onder Linux.

Virussen? Scan ze hier!

• aKra

aKra

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 11:05 schreef wildhagen het volgende:
Dynalink IS128PH en de Eicon Diva 2.01 S/T (KPN Net.Card) werken iig prima onder Linux.
Maar, hebben die ook een goede gameping?

• aKra

aKra

Topicstarter
IRQ 15 wordt used door IDE1, en die heeft die ISDN kaart nodig (Teles), hoe kan ik dit oplossen?

Pagina: 1