Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Max043
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-11 19:31
Ik zit nu al een tijdje te k*tten met een HTC one M9 en die is nu echt aan vervanging toe ( 1 uur op tweakers.net met brightness op het laagst= telefoon leeg ). Ook de HTC sense vind ik niets.

Ik heb al zoveel gezocht maar er zijn zoveel verschillende toestellen...

Welke ik mooi vind en aan mijn eisen voldoen
-OnePlus 5T
-Xiaomi mi mix 2 ( netwerk is in orde )
-HTC U11
-Nokia 8
-IPhone 7/8?
-Samsung galaxy s8
-HP Elite x3

Wat ik ook wil toelichten is dat ik GEEN ervaring heb met IOS!

Budget 800<

Wat ie moet hebben:
-Fatsoenlijke accu
-Fatsoenlijke cpu
-Camera duidelijk

Voor de rest vind ik dunne bezels mooier!

Hopende genoeg info gegeven te hebben, en niet dat mn post meteen weer wordt verwijderd ;(

Alle reacties

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Koop een van de telefoons uit je lijst? Op basis van je "voorkeuren" zal elke telefoon voldoen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Voor dat geld: bestel een Pixel 2...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Max043
Ohja de pixel 2 was ik vergeten, maar het is dus niet zo dat 1 telefoon heel erg verschilt qua prestaties van de ander?

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Welke ik mooi vind en aan mijn eisen voldoen
*zoekt eisen*

Nope, zonder meer info dan deze 3 regels accu/cpu/camera is het prijsschieten en zal iedereen zijn voorkeursmerk aanprijzen oftewel je schiet er niks mee op. Veel toestellen zijn goed.

[ Voor 13% gewijzigd door ByteMe_ op 01-02-2018 09:15 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:16

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Huawei Mate 10 Pro, vinkt alle eisen op je lijstje moeiteloos af. Zeer goede camera, bloedsnel en de beste accu in een high end telefoon.

Steam/Discord: Flimovic

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Max043 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:07:
Ohja de pixel 2 was ik vergeten, maar het is dus niet zo dat 1 telefoon heel erg verschilt qua prestaties van de ander?
Het enige wat jij aangeeft is dat het fatsoenlijk moet zijn met een duidelijke camera, nergens geef je harde criteria. Er zal best verschil zijn maar ze zullen allemaal "fatsoenlijk" presteren en de camera zal altijd wel duidelijk zijn.

Als je fatsoenlijk geholpen wilt worden zul je er zelf ook een fatsoenlijke hoeveelheid energie in moeten stoppen en met duidelijke specificaties komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Max043
Dat klopt, ik zal het anders proberen te formuleren:

Hoe dunner de telefoon en hoe dunnere bezels, hoe mooier!

HTC sense geen 2e keer dus de HTC u11 is geen optie meer

De CPU moet de 835 zijn of iets dergelijks waarmee je goed kunt multitasken en gamen.

Het scherm wil ik het liefs 1080p of hoger.

De accu wil ik toch wel 1 dag mee doen of meerdere dagen. Ook hoopte ik dat de accu verwisselbaar kon zijn , maar dat zie je nergens meer.

Tja, de camera moet gewoon duidelijke scherpe foto's maken en een snelle autofocus.

Quickcharge is leuk en handig hoeft niet perse, liefst wel.

Hopelijk is dit voldoende info...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Max043 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:50:
De CPU moet de 835 zijn of iets dergelijks waarmee je goed kunt multitasken en gamen.
Oke, en hoeveel doe je dat per dag, uitgedrukt in uren?
Het scherm wil ik het liefs 1080p of hoger.
En wat voor panel moet erin zitten dan?
De accu wil ik toch wel 1 dag mee doen of meerdere dagen.
Wat is een dag? 24 uur berekend? Of gebruik je van de 24 uur in totaal maar 6 uur je telefoon? Ik heb een OP5 maar zelfs tussen 2 verschillende browsers op dezelfde websites, gaat mijn accu volledig anders mee.
Tja, de camera moet gewoon duidelijke scherpe foto's maken
Scherp != gedetailleerd/correct. Net zoals dat je een TV koopt; ziet er superscherp uit maar dat wil absoluuuut niet zeggen dat de weergave de werkelijke bron 100% benaderd (calibratie etc)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Even een paar dingen duidelijk maken.
- dit topic hoort in Aankoopadvies Tablets en Telefoons
- daar krijg je een mooie template en als je die netjes invult is de kans op zinnige antwoorden een stuk groter
- een titel als "Welke telefoon???" is niet echt duidelijk, denk voor je volgende topic even na over iets zinnigers
- met je eisen en budget voldoen ongeveer 100 telefoons, je zal dus meer specifieke eisen moeten geven

in je 2e post staat al een stuk meer zinnige info, als je dit nog combineert met de feeback van @MAX3400 in een nieuw topic op de juist plek, moet het helemaal goed komen

Strava

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.