• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:09
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Mijn telefoon galaxy S8+ is van de trap gevallen en daardoor helemaal kapot gegaan:(
Nu zoek Tijdelijke telefoon totdat de nieuw generatie uitkomt (voor rond de 200 euro) mag ook 2e hands.
Of een duurder toestel met een hele goede cameraen accuduur, snelheid maakt mij niet heel veel uit

Wat is je budget?
rond de 200

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
simpele games whatsapp, bellen, mail enz...

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit te denken aan deze:
https://www.gsmarena.com/...Phone1=8959&idPhone3=8531

• Chris_tiaan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:41
Lijken mij prima opties voor een tijdelijke telefoon. Wat me wel op valt is dat er maar een telefoon is die voor minder dan €200 in NL te verkrijgen is, de Redmi Note 4.
Mocht je gaan importeren, reken dan in ieder geval de kans op extra kosten mee :)

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Wat dacht je zelf van de Galaxy S6/S7 en dan tweedehands?

Ze staan nu voor rond de 240 euro op V&A. Na een paar maandjes gebruiken haal je de S8 en verkoop je de S6/S7 voor 50 euro minder. Bij een nieuwe telefoon is de afschrijving een stuk groter.

Daarnaast kunnen de S6 en S7 nog makkelijk mee.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:09
BeToBe schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:06:
Wat dacht je zelf van de Galaxy S6/S7 en dan tweedehands?

Ze staan nu voor rond de 240 euro op V&A. Na een paar maandjes gebruiken haal je de S8 en verkoop je de S6/S7 voor 50 euro minder. Bij een nieuwe telefoon is de afschrijving een stuk groter.

Daarnaast kunnen de S6 en S7 nog makkelijk mee.
Dat is een hele goed tip bedankt, zal hier ook even naar gaan kijken

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Je kunt hetzelfde doen met een 2e hands iPhone en op die manier je horizon verbreden. Die blijven ook waardevast als je ze over een paar maanden weer verkoopt.