inlog wachtwoord WLR8100 x8 ac1750

Pagina: 1
Acties:
  • 1.084 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice1968
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 31-01-2018
Mijn vraag
hoi ik heb de router tweede hands gekocht
Ik dacht inlog was admin admin
Maar jammer genoeg niet
Dus verder gezocht toen kwam ik erachter daar moet een sticker of soort paspoort bij zijn met inlog codes
Maar dus van beide niks
Oude eigenaar geeft geen gehoor meer
Weet iemand een oplossing
Heb ook al sitecom zelf aan geschreven via Facebook maar daar krijg ik te horen reseten en dan sidd en wachtwoord gebruiken op sticker
Vond ik goed van hun want die sticker is er niet
Krijg verder niks van hun te horen meer
Kan mij iemand mee helpen om het wachtwoord kunnen krijgen verandere of
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:17

Wish

ingwell

Staat er niks meer op de onderzijde van de router?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
All een harde reset gegeven?

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-05 20:13
Is het wachtwoord niet gewoon het wachtwoord wat ook gebruikt wordt voor het draadloze netwerk wat standaard in is gesteld? Of mis je die sticker ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Tja, als dit stickertje er niet op zit, ben je toast
'k Hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203842

Mocht je het wachtwoord zelf hebben aangepast maar zijn vergeten, reset dan de router naar fabrieksinstellingen door de OPS knop 20 seconden ingedrukt te houden. Let op, hiermee worden alle instellingen die je zelf in het Instellingenmenu (Graphical User Interface) gemaakt hebt, verwijderd.

Dit volgens de site van Sitecom

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 203842 op 01-02-2018 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-04 08:49

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Waarna het wachtwoord naar de factory standard wordt gereset, en dat blijkt voor elk device een uniek wachtwoord te zijn.En dat staat op het stickertje wat er bij de topicstarter dus niet meer op staat. Volgende keer even het hele topic lezen ;)

@maurice1968
Zoals gezegd: Als het stickertje er niet meer op zit, dan wordt het onmogelijk om hier - op legitieme manier - achter het wachtwoord te komen. Waarschijnlijk met de hulp van Sitecom kunnen zij het standaard wachtwoord wel achterhalen (zij hebben het immers ook gegenereerd). Geen idee hoe coulant ze daarin zijn.

Om te voorkomen dat we meer reacties in dezelfde trant krijgen, maar vooral om te voorkomen dat we minder legale manieren in het topic gaan krijgen, gooi ik het topic op slot. Tevens kunnen we niet garanderen dat het hier om een legitieme poging gaat om achter het wachtwoord te komen.

Succes

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.