Jullie advies - Stille gaming toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Vrienden,

Wie kan me helpen met tips/ervaring over een goede toetsenbord die geen lawaai maakt? Ik game Rust of PUBG. Maar ik gebruik mijn PC ook om gewoon te schrijven.

Ik gebruik nu een Logitech Illuminated Keyboard maar hij is oud en hij is onbetrouwbaar geworden.
Gisteren had ik een Corsair K75 rapidfire binnengekregen. Geweldig mooi apparaat maar wat een lawaai...na 5 min gebruik, keek mijn vrouw mij aan en zei: Is dat je nieuwe toetsenbord :( ??? (Ik gebruik mijn pc in de woonkamer en dat wil ik blijven doen zonder te storen). Daarnaast deed de spatiebalk het niet dus ik heb hem teruggebracht.

Wie kan me helpen met een goed advies?
Welke stille membraan of mechanische toetsenbord moet ik bestellen zonder schade te brengen aan mijn huwelijk? >:)

Lees het graag!
Budget is geen probleem. :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04 15:56
Je kunt ook "O-rings" kopen, die gaan tussen de toets en het toetsenbord en dempen het geluid van je toetsaanslagen.
Tenminste dat is als het meeste (overlast) geluid kwam van de toetsen die 'de plank' raakten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is "gaming" voor jou?

Laat ik het anders vragen; verwacht je gebruik te maken van de relatief hoge polling-rate en de mogelijkheid om x aantal toetsen tegelijk in te moeten drukken regelmatig?

Indien niet, kan je ook gamen met elk consumenten-keyboardje, zeg maar, en kan je makkelijker een stiller keyboard vinden.

Als tussen-oplossing: pricewatch: Steelseries Apex 100 (Qwerty US) waarvan de reviews online best wat aanleiding geven om deze te proberen voor games mits je niet al te veel waarde hecht aan de verlichting. Hij zou ook aanzienlijk stiller moeten zijn dan een echte Cherry MX maar daar hoort mogelijk wel een iets sneller slijtage bij.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof