Ik merkte zojuist toevallig een eigenaardigheid op met filters. Als je de filters instelt, en vervolgens de weergave verandert (aantal voorwerpen per pagina), krijg je niet altijd dezelfde resultaten.
Een voorbeeld waarbij het erg duidelijk zichtbaar was:
Pricewatch>videokaarten>Videochip: Wel: Radeon RX 480
Met het land op Belgie ingesteld, zie je dan 3 resultaten.
Als je nu rechtsklikt op (Resultaten per pagina: ) 100, en dat opent in een nieuwe tab, krijg ik maar 1 resultaat.
De respectievelijke urls zijn dan:
3 resultaten: categorie: Videokaarten
1 resultaat: categorie: Videokaarten
Dat lijkt me niet de bedoeling? Het gebeurt ook met andere categorieen en filters, maar meestal valt het niet op. De prijzen lijken soms ook te veranderen, raar genoeg.
Screenshots:

EDIT: Nog een merkwaardigheid gevonden: Als je in een wenslijst filter op levertijd binnen x dagen, blijft hij voor dat voorwerp nog altijd de laagste prijs tonen, in plaats van de laagste prijs van de winkel die daadwerkelijk binnen 3 dagen kan leveren
Een voorbeeld waarbij het erg duidelijk zichtbaar was:
Pricewatch>videokaarten>Videochip: Wel: Radeon RX 480
Met het land op Belgie ingesteld, zie je dan 3 resultaten.
Als je nu rechtsklikt op (Resultaten per pagina: ) 100, en dat opent in een nieuwe tab, krijg ik maar 1 resultaat.
De respectievelijke urls zijn dan:
3 resultaten: categorie: Videokaarten
1 resultaat: categorie: Videokaarten
Dat lijkt me niet de bedoeling? Het gebeurt ook met andere categorieen en filters, maar meestal valt het niet op. De prijzen lijken soms ook te veranderen, raar genoeg.
Screenshots:
EDIT: Nog een merkwaardigheid gevonden: Als je in een wenslijst filter op levertijd binnen x dagen, blijft hij voor dat voorwerp nog altijd de laagste prijs tonen, in plaats van de laagste prijs van de winkel die daadwerkelijk binnen 3 dagen kan leveren
[ Voor 9% gewijzigd door Terror Factor op 31-01-2018 20:21 ]