Eigenaardigheid met filters

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror Factor
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-02 15:33
Ik merkte zojuist toevallig een eigenaardigheid op met filters. Als je de filters instelt, en vervolgens de weergave verandert (aantal voorwerpen per pagina), krijg je niet altijd dezelfde resultaten.
Een voorbeeld waarbij het erg duidelijk zichtbaar was:
Pricewatch>videokaarten>Videochip: Wel: Radeon RX 480

Met het land op Belgie ingesteld, zie je dan 3 resultaten.
Als je nu rechtsklikt op (Resultaten per pagina: ) 100, en dat opent in een nieuwe tab, krijg ik maar 1 resultaat.
De respectievelijke urls zijn dan:
3 resultaten: categorie: Videokaarten

1 resultaat: categorie: Videokaarten

Dat lijkt me niet de bedoeling? Het gebeurt ook met andere categorieen en filters, maar meestal valt het niet op. De prijzen lijken soms ook te veranderen, raar genoeg.
Screenshots:

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/download/MN7D1JC

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/download/y2Qzp0T

EDIT: Nog een merkwaardigheid gevonden: Als je in een wenslijst filter op levertijd binnen x dagen, blijft hij voor dat voorwerp nog altijd de laagste prijs tonen, in plaats van de laagste prijs van de winkel die daadwerkelijk binnen 3 dagen kan leveren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Terror Factor op 31-01-2018 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Je verhaal van de videokaarten kan ik helaas niet zelf reproduceren. Ik zie op dit moment zowel in Nederland als België maar één enkele videokaart staan, ook de linkjes die je deelt tonen één kaart. :)

Ik gebruik zelf ook lijstjes en heb geen problemen. Heb gelijk een test gedaan met diverse producten. De shops die het product niet kunnen leveren worden netjes verwijderd. Als ik weet om welk product het gaat kan ik even nagaan wat er aan de hand is. Over welk product gaat het in je wenslijst?

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror Factor
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-02 15:33
Ondertussen is mijn pc gereboot door updates, en nu lijkt dat inderdaad niet meer voor te komen. Ik had het gisteren ook gemerkt met de categorie smartphones, en apple geselecteerd, maar daar lijkt het nu ook oke.
Gek, maar oke, als het niet meer voorkomt valt er ook niet veel aan te doen, mogelijk iets client-side dat mis ging/gecached bleef.

Screenshot van de wenslijst:
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/download/13pIZb3
Dat lijkt bij elke lijst/product in de lijst het geval te zijn, screenshot is van lijst 1560443. Hij toont de goedkoopste prijs van het product dat bij een van de winkels leverbaar is, ook al is dat dus niet de prijs van de winkel die kan leveren. Die fout doet zich nu wel nog voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Er gaat nog steeds niks fout. De bovenste lijst toont altijd de laagste prijs van het product. Na het invullen van de filters krijg je helemaal onderaan een lijst of lijsten te zien met jouw voorkeuren. :*)

“Do. Or do not. There is no try.”