We hebben een mooie manier om users te taggen, geheel met auto-complete. Het leek mij persoonlijk wel mooi om dezelfde auto-complete functionaliteit ook toe te voegen aan het mede-auteursveld bij een topicstart, of de ontvangers van een DM bericht 
Misschien zijn er ook nog andere plekken waar je gebruikersnamen invult, maar die kan ik zo snel even niet bedenken.
.edit: in de reacties hieronder worden ook goede suggesties gegeven waar het van toepassing is. Ik zal ze even allemaal opsommen.
Misschien zijn er ook nog andere plekken waar je gebruikersnamen invult, maar die kan ik zo snel even niet bedenken.
.edit: in de reacties hieronder worden ook goede suggesties gegeven waar het van toepassing is. Ik zal ze even allemaal opsommen.
- Mede-auteurs bij topicstart
- DM ontvangers bij nieuwe DM thread, en bij het toevoegen bij een bestaande
- Zoeken op user bij /gallery
- Zoeken op poster (na het selecteren van de juiste dropdown) in de algemene zoekbalk bovenin
- Zoeken op topicstarter en poster bij https://gathering.tweakers.net/forum/find
[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 22:44 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.