[forum] Username autocompletion bij mede-auteurs en DM's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
We hebben een mooie manier om users te taggen, geheel met auto-complete. Het leek mij persoonlijk wel mooi om dezelfde auto-complete functionaliteit ook toe te voegen aan het mede-auteursveld bij een topicstart, of de ontvangers van een DM bericht :)

Misschien zijn er ook nog andere plekken waar je gebruikersnamen invult, maar die kan ik zo snel even niet bedenken.

.edit: in de reacties hieronder worden ook goede suggesties gegeven waar het van toepassing is. Ik zal ze even allemaal opsommen.
  • Mede-auteurs bij topicstart
  • DM ontvangers bij nieuwe DM thread, en bij het toevoegen bij een bestaande
  • Zoeken op user bij /gallery
  • Zoeken op poster (na het selecteren van de juiste dropdown) in de algemene zoekbalk bovenin
  • Zoeken op topicstarter en poster bij https://gathering.tweakers.net/forum/find

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 22:44 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zoekbalk van /gallery?
edit: Zoekbalk boven topics, "dit topic (poster)".

[ Voor 54% gewijzigd door Raven op 31-01-2018 17:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Raven Good point, en ook in uitgebreidere zoekscherm zijn ook twee invoervelden voor usernames (topicstarter en poster).

Ik ga ze even verzamen in de TS :)

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 18:11 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Waarom DM ontvangers bij een nieuwe conversatie en niet bij al bestaande als je iemand wilt toevoegen? ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Omdat ik niet wist dat dat kon :? Vroeger moest je daar een db-admin voor roepen. :)

.edit: Oh dat is weggestopt in een ingeklapt stukje 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, dat inklapstukje dat altijd open stond en niet dicht bleef maar ergens vorig jaar is gefixt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.oisyn schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:11:
@Raven Good point, en ook in uitgebreidere zoekscherm zijn ook twee invoervelden voor usernames (topicstarter en poster).

Ik ga ze even verzamen in de TS :)
Vergeet /gallery niet ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1