[notificaties] Symbool weer normaal na openen menu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:11
Hoi!

Nu is het zo dat het notificatie-belletje geel blijft totdat je op de notificatie klikt, of totdat je onderin op 'markeer alles als gelezen klikt'. Zou het niet handig zijn als het symbool weer 'normaal' wit wordt zodra je het notificatiemenu hebt geopend? Ik heb vaak dat ik een notificatie al gezien heb of gewoon niet relevant/interessant vind en dat ik dus geen zin heb om het topic te openen of om naar beneden te scrollen om alles als gelezen te markeren (gerelateerd: kan dat menu niet iets korter zodat het helemaal op een 1920*1080p scherm past en je dus niet hoeft te scrollen?).

Wat ik dus graag zou zien is dat het belletje weer netjes wit wordt nadat erop geklikt is. Hetgeen waar de notificatie van was mag wel de blauwe achtergrond houden totdat ook daar op geklikt is. Eigenlijk is dit een beetje hoe Facebook z'n notificaties aanpakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@O88088 klik eens op de 2 ballonen, duimpjes etc, neven de notificatie, daarmee kun je specifiek een enkele notificatie als gelezen of ongelezen markeren :).

[ Voor 4% gewijzigd door Zeehond op 31-01-2018 14:48 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En het gedrag wat je wilt is iets wat juist in het begin gebeurde, maar niet iedereen wilde want het gebeurt regelmatig dat je even wil kijken waar de notificaties over gaan om deze dan later met meer aandacht/tijd te kunnen bekijken. Als ze direct als gelezen gemarkeerd worden, weet je niet meer welke notificatie nou extra aandacht nodig had. Het huidige gedrag is dus moedwillig zo gemaakt na eerdere klachten.

Commandline FTW | Tweakt met mate