Toon posts:

Sygate en Codename Eagle :-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik sygate op 3 computers heb gezet (ging heel gemakkelijk en werkt goed) en ik wil dan codename eagle spelen gaat dat niet.
Soms doet die het maar dan heb ik een framerate van 1 :'( . Ik weet zeker dat het hierdoor komt omdat als ik sygate er weer
afgooi dan doet hij het weer goed. Nu is
mijn vraag of ik niet ff sygate tijdelijk kan uitschakelen als ik ff een speletje ga spelen. Zo niet, hoe kan ik dit dan oplossen :?

Het maakt trouwens niet uit of k met TCP-IP of met IPX netwerk, het is allebei hetzelfde :( :( :(

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
staat poort $poort_codename wel open?

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

Topicstarter
soory maar ik weet ff niet wat je bedoelt met
&poort_codename. Codename Eagle is een spel voor als je het niet wist ?

• Roelant
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 10:27 schreef G4s het volgende:
soory maar ik weet ff niet wat je bedoelt met
&poort_codename. Codename Eagle is een spel voor als je het niet wist ?
Om bepaalde spellen door een internetsharing programma te kunnen spelen moet je een portmapping maken. Meer info daarover vind je hier:

http://negotiator.xs2chat.nl/nt

Daar vind je stukken waaraan ik bezig ben voor de FAQ.

Ik heb trouwens even gekeken met de search maar ik kon nergens vinden welke poorten dat spel gebruikt. Misschien op de homepage ervan of een fanpage of gamerspage?

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Waarom heb je Sygate op al je pc-s staan??
Ik heb hier een NT4 servertje met daarop sygate 3.11 <server_mode> en that's it, meer niet....

Alleen tcp-ip moet je goed op elkaar afstemmen en dan kun je gewoon tegen elkaar spelen etc etc......

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik ook gedaan, gewoon 1server met sygate en de andere 2 comps heb ik zo'n floppy ingedaan maar daarna deet Cne het niet
meer. Ookal zet ik de instellingen terug doet hij het weer wel :?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-08 18:19

Hu9o

Schokkend

Ik heb het zelfde probleem! Zit ook met Sygate, en kan geen spel spelen via internet :(

Over het lan heb ik het nog niet geprobeerd. Maar ik wil het kunnen spelen over internet via TCP/IP.

Hoe zet ik een betaalde poort open in Sygate, en welke poort moet het wezen voor Codename Eagle??

Weet iemand dit?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-08 18:19

Hu9o

Schokkend

Kut, lees net op www.codenameeagle.com dat een internet spel vinden ALLEEN kan via GameSpy.....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1