Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Keyboard issue: Shift+D+Space werkt, maar Shift+A+Space niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• b0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11 20:45
Hallo,

wanneer ik CS:GO of BF4 speel, dan werkt de jump button niet wanneer ik shift+A ingedrukt heb. Ik heb deze vraag ook nog even doorgezocht op andere sites, maar ze spraken over hardware limitations wat volgens mij niet bij mij het geval is omdat de jump button het wel doet als ik shift+D ingedrukt hou. Iemand die hier al eerder ervaring mee heeft gehad en hoe heb je het opgelost?

Mvg

Beste antwoord (via b0ss op 30-01-2018 19:23)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
Het sleutelwoord is key rollover, daarmee moet je kunnen vinden waar het probleem zit. De echte oplossing is een toetsenbord met NKRO, Als het mogelijk is bij CS:GO de toetsenbordindeling aan te passen, kun je het probleem omzeilen.

Alle reacties

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mijn gok.. is dat het toch een beperking is op je toetsenbord..

iets met hoe het toetsenbord intern werkt..

404 Signature not found

Acties:
  • Beste antwoord

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
Het sleutelwoord is key rollover, daarmee moet je kunnen vinden waar het probleem zit. De echte oplossing is een toetsenbord met NKRO, Als het mogelijk is bij CS:GO de toetsenbordindeling aan te passen, kun je het probleem omzeilen.

• b0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11 20:45
Bleek toch dat dat de issue was. Kreeg ook deze site mee om het te checken. Thx!

http://www.gigahype.com/nkey-rollover-test-page/