Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak graag foto's maar kan nergens vinden hoe ik op een object kan inzoomen. Ik heb de gebruiksaanwijzing door genomen maar kan hier niets over vinden. Graag hoor ik iemand die weet of dit wel of niet kan.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is dt niet op dezelfde manier als bij alle Android toestellen en tablets? Met 2 vingers op het scherm een uit elkaar trekkende beweging maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als 2-finger pinch-zoom niet werkt (net als elk ander modern Android-device), dan is er een kans dat de camera het helemaal niet kan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Wat @sypie zegt, of bij sommige apparaten kan je ook met de volumeknoppen zoomen.

Buiten dat, zoomen wil je niet want het is digitale zoom en heeft een behoorlijke impact op de kwaliteit van de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Even voor de duidelijkheid: dit is een tablet zonder optische zoom. Je kan beter de foto 'zo' maken, en daarna inzoomen op de gemaakte foto. Het resultaat is dan hetzelfde.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat de kwaliteit achteruit gaat bij zoomen maar soms heb ik het toch nodig. Met de volumeknop kan het helaas niet en bij de instellingen kan ik er niets van vinden helaas.
Inzoomen op de gemaakte foto kan maar ik wil ze graag plaatsen op een facebook site. Kan ik b.v. 2-finger inzoomen en een schermafdruk maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:57
Als dat ding geen optische zoom heeft kan je beter na afloop de foto bewerken en een uitsnede maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:15:
Inzoomen op de gemaakte foto kan maar ik wil ze graag plaatsen op een facebook site. Kan ik b.v. 2-finger inzoomen en een schermafdruk maken?
Als ik het goed begrijp heb je nu dus een foto gemaakt en wil je die ingezoemd op Facebook plaatsen, klopt dat? Je kan de foto bewerken met een foto bewerker, maar inzoomen en dan een screenshot maken werkt inderdaad ook prima.

Mocht je tijdens de foto's maken willen zoemen, dan kan je bij de meeste foto apps gewoon met 'pinch to zoom' zoals andere ook al aangeven.

Overigens voldoet je openingspost niet helemaal aan de wensen en eisen die we eraan stellen. Het is namelijk de bedoeling om eerst zelf het eea. te proberen en dat te vermelden. Kun je dus vermelden wat je al gedaan hebt?
Pagina: 1