901HT vs 201HT

Pagina: 1
Acties:

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Wat is het verschil (buiten de prijs en grootte). Wat zijn de nadelen. Ik hoorde dingen over de 201 dat ie in de hoeken niet scherp was ofzow. Wat is dat voor aansluiting met bnc? Wat kost zoiets, wat zijn voordelen, waar sluit jet het op aan?

Earth is nice, heaven is better...

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit hoort eigenlijk in de hoek videoplanken en beeldkannonnen, maar goed.

BNC wil zeggen dat je een kabel het die van D-SUB (normale monitoraansluiting) opgesplitst wordt naar 5 draden. rood/groen/blauw en volgens mij zwart/wit. Men zegt dat je er een iets scherper beeld mee creeert, maar dat kan ik niet zeggen aangezien ik die niet heb. Die kabel kost wel zo'n 80,= en moet je los kopen.

Ik heb zelf de 19" versie en ik werk op de TUE ook wel eens achter de 21" versie en beide staan op 1600x1200 en dan moet ik zeggen dat de 21" net iets fijner kijkt omdat alles wat groter is.

Ik zelf vond het prijsverschil het niet waard om de 21" te kopen. Het beeld vind ik heel erg scherp en rustig op de 19" in 1600x1200x32 @ 85 Hz.

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Admin/Mod sluit deze tread maar, hij staat ook al op de juiste plaats.

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Shit sorry daar heb ik totaal niet bij nagedacht. Hiervoor had ik precies dezelfde gepost, maar die was weg dus toen heb ik deze gepost. Nu zie ik dat die andere dus verplaatst is.

Sorry

Earth is nice, heaven is better...