Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Video Editing en After Effects Ervaring gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22:01
Hallo,

Ik ben ervaring aan het verzamelen in het filmen en editen, en t werken in After Effects. Zo maar iets maken is echter heel wat (creatief) werk en soms helpt t meer wanneer je een context en concrete voorstelling hebt om mee te beginnen.

Daarom zou ik mezelf graag aanbieden voor een ieder die niet commercieel bezig is, wat hulp nodig heeft bij bv. complexere editing in Premiere Pro (transitions, grading, etc.) dan wel het animeren van Logos in After Effects (of andere zaken in AE).

mvg,

Kees Fluitman

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17-11 17:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://tweakers.net/aanbod/ ?

Zeg maar; waar alles thuishoort wat tegen geld of natura voor 2 partijen een voordeeltje kan opleveren :)

Add and message me on XBL for FM7 or FH4: OctagonQontrol

• KeesFluitman
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22:01
quote:
MAX3400 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:37:
https://tweakers.net/aanbod/ ?

Zeg maar; waar alles thuishoort wat tegen geld of natura voor 2 partijen een voordeeltje kan opleveren :)
thnx.

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 02:58

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

Wat MAX3400 al zei.

Woutoud.com

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True