accountmelding na upgrade windows 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-09 17:47
Ik krijg nu de volgende melding: uw microsoft-account moet worden aangepast , waarschijnlijk is u wachtwoord gewijzigd ).

Deze melding krijg ik nu elke keer als ik mijn computer opstart en met mijn bestaande wachtwoord inlog.
Ik kan dus gewoon inloggen met mijn wachtwoord en heb niets veranderd.
Ik heb ook geen melding via email gekregen van microsoft , die ik normaal wel krijg als ik iets wijzig in mijn account.

Ik denk dat dit na de laatste upgrade is ontstaan waar ook wat nieuwe onderdelen van windows 10 inzitten.

Soms heb ik nu ook problemen met de WIFI : Als ik bij WIFI verbindingen kijk staat er dat er verbinding is met het FRITZ modem .
Maar als ik met google een website wil oproepen krijg ik een melding dat er geen verbinding is.
Na meerder keren het systeem op te starten krijg ik uiteindelijk wel verbinding.
Ik wil deze upgrade ongedaan maken maar vindt deze niet terug in de lijst downloads van microsoft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hansw1 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:27:

Ik wil deze upgrade ongedaan maken maar vindt deze niet terug in de lijst downloads van microsoft.
Nee, die zit in je System Restore Points verborgen; even een rollback doen van de dag voordat de upgrade plaatsvond en klaar.

Neemt niet weg dat je de upgrade binnenkort alsnog vrijwillig of verplicht krijgt tenzij je Windows 10 Education of Enterprise draait en je je upgrades een "long time defer" kan geven.

Oftewel, is het niet handiger dat je eens Googlet op de Engelse term/fout van jouw account om mogelijk meer info van (Engelse) Microsoft te krijgen? Of als dat echt onmogelijk is en je hebt een retail-license van Windows, even bellen met Microsoft NL voor ondersteuning?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-09 17:47
Ik zag nu dat synchroniseren niet aanstond voor niewe onderdelen in mijn microsoft account
Kan dit de oorzaak zijn dat ik de melding krijg dat er iets gewijzigd is in mijn account.
Ik heb nu synchroniseren weer aangezet .