Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een budget systeem voor administratieve werkzaamheden (office gerelateerd) en voor casual gaming. Denk hierbij aan games als wow en GTA V, dit hoeft voor mij absoluut niet op de hoogste setting. Ik heb geen ervaring met zelf bouw en ben dus uitgekomen op een pre-build systeem. De kosten voor dit systeem zijn € 615,- inclusief windows. De samenstelling is hier onder terug te vinden. De link naar de prebuild is de volgende: http://www.compusale.nl/S...1T/GTX1050TI-4G/MA01/W10P
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis, tuin en keuken gebruik. Denk hierbij aan office zaken en media. Daarnaast wil ik er op gaan gamen, met name games als WoW, GTA V en het zou mooi zijn als een game als Cities Skylines speelbaar is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget bevindt zich rond de € 600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een scherm (HP Pavilion 22xw), toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het zou mooi zijn als iemand iets kan zeggen over de pre-built. Als ik de hardware zelf samenstel ga ik er namelijk overheen qua budget. Er zit geen wifi module op het moederbord, hier zal dus een usb wifi-receiver voor moeten komen. Aangezien ik geen ervaring heb met zelf bouwen, gaat mijn voorkeur uit naar een kant en klaar systeem en ik ben nieuwsgierig of dit dan een redelijk systeem is voor mijn wensen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis, tuin en keuken gebruik. Denk hierbij aan office zaken en media. Daarnaast wil ik er op gaan gamen, met name games als WoW, GTA V en het zou mooi zijn als een game als Cities Skylines speelbaar is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget bevindt zich rond de € 600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een scherm (HP Pavilion 22xw), toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Asus Prime B350M-A | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP | € 169,- | € 169,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 43,40 | € 43,40 |
| 1 | Inter-Tech MA-01 Micro | € 27,21 | € 27,21 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 83,49 | € 83,49 |
| 1 | Crucial CT8G4SFS824A | € 79,70 | € 79,70 |
| 1 | be quiet! System Power 8 500W | € 49,01 | € 49,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 629,81 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het zou mooi zijn als iemand iets kan zeggen over de pre-built. Als ik de hardware zelf samenstel ga ik er namelijk overheen qua budget. Er zit geen wifi module op het moederbord, hier zal dus een usb wifi-receiver voor moeten komen. Aangezien ik geen ervaring heb met zelf bouwen, gaat mijn voorkeur uit naar een kant en klaar systeem en ik ben nieuwsgierig of dit dan een redelijk systeem is voor mijn wensen.