Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget laptop, front-end development

Pagina: 1
Acties:

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 16:03
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben opzoek naar een laptop voor standaard huis, tuin en keuken gebruik en voor gebruik in front-end web development. Ik zou er graag naast Windows ook Linux op willen draaien.

Wat is je budget?
Maximaal 600,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Soms, met name werken buiten de deur etc. Gewicht is wat mij betreft max ongeveer 2KG, in een rugzak is dit prima te dragen. Minder is natuurlijk altijd beter.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen specifieke voorkeuren, liever geen Acer.

Ik zit zelf te denken aan een 15.6" laptop inclusief een numeriek toetsenbord omdat ik dit altijd veel gebruik.

Ik vind accuduur belangrijk, dat een laptop het toch wel zeker 7 of 8 uur uithoudt op een volle acculading bij normaal gebruik, uiteraard liever langer.

Ook vind ik het belangrijk dat het multi-touch touchpad goed functioneert. Ik merk vaak dat dit slecht werkt op laptops, zoals op de Dell Latitude van mijn werk. Scrollen met twee vingers zorgt vaak voor zeer inprecieze scrollen.

Voorkeur gaat uit naar 256GB SSD, aangezien ik verwacht dat 128GB, helemaal als je er ook nog Linux op zet, te snel vol zal gaan zitten.

Huidige selectie
Ik zit zelf nu te denken aan twee mogelijke opties, zie onder. De bw022nd heb ik vorige week besteld voor 424,- euro in de aanbieding (ik heb de lijst erop aangepast), maar nog niet afgehaald omdat ik twijfel of de AMD processor voldoende is. Voordeel van de bw022nd vond ik de accuduur die redelijk hoog ligt (volgens de fabrieks specs). De bs063nd is interessant omdat er een i3 in zit, maar het geheugen is dan wel weer ouder en iets langzamer. Ik vind het lastig te bepalen wat, in de huidige selectie, best value for money is. Of dat er misschien nog een andere laptop is, die ik tijdens mijn zoektocht heb gemist.

#ProductPrijsSubtotaal
1HP 15-bs063nd€ 549,-€ 549,-
1HP 15-bw022nd€ 424,- (gekocht sale vorige week)€ 424,- (gekocht sale vorige week)
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 973,-