TomTom geeft deel Start-navigatiekastjes geen updates meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:50
nieuws: TomTom geeft deel Start-navigatiekastjes geen updates meer

Navigatiekastjes? Dat is toch wel een term die mij in elkaar doet krimpen van plaatsvervangende schaamte als ik eerlijk ben.

Zo kunnen we alles wel een kastje gaan noemen, providerkastje (kan modem, router of AOP betekenen, soms TV ontvanger) Navigatiekastje, backup-kastje (externe HDD) etc...

Share and Enjoy!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Haha, het is een term die in de media erg gebruikelijk is geworden maar door het bedrijf zelf niet gehanteerd wordt. Ik denk dat doorsnee consumenten het ook niet vaak zo noemden. Redacteurentaal blijkbaar. ;)

Aangepast: nieuws: TomTom geeft deel Start-navigatiesystemen geen updates meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Olaf schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:57:
Ik denk dat doorsnee consumenten het ook niet vaak zo noemden.
Die noemen al die dingen gewoon 'TomTom' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind het ook wel een beetje beschamend dat dit er überhaupt doorheen gekomen is. Dat die term op sites voor noobs gebruikt wordt, kan ik nog enigszins begrijpen maar hier op Tweakers is het ronduit beledigend naar je publiek. :(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-10 19:57

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Los van de term... als je nu op de site bij TomTom gaat kijken, staat er onderstaande bij:
If your device has Lifetime Maps you will continue to receive updates.
We sincerely apologise for any confusion caused.
Aangezien veel van de verontwaardiging in de reacties voortkomt uit het 'lifetime' gedeelte, wellicht handig om dit er bij te vermelden.

Nog steeds een goed idee om je serienummer even te controleren (linkje daarvoor staat ook op de site), maar met Lifetime is het apparaat dus kennelijk nog wel steeds snel genoeg... :?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

GreNade schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:00:
Navigatiekastjes? Dat is toch wel een term die mij in elkaar doet krimpen van plaatsvervangende schaamte als ik eerlijk ben.
offtopic:
Ach, zolang ze hier niet gaan verwijzen naar dreamboxen met "modems" :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisnatoon
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-02 17:43
Dan dus maar illegaal downloaden en activeren...de mogelijkheden daarvoor zijn legio...wat moet ik anders...???
Pagina: 1