Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyMertens76
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-06 10:26
Is het al mogelijk deze telefoon leeg te gooien en android te installeren?

Ik zag al een aantal oude links maar na nader onderzoek bleken dit oftewel viruses of nep sites te zijn

Beste antwoord (via DannyMertens76 op 02-02-2018 08:47)

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 11:57
Op het moment van schrijven is men ( zie frontpage van tweakers van gisteren. ) volop bezig met de ontwikkeling van win 10 en windows 8.1 rt op diverse lumia's.
Zodra dit lukt dan volgt de rest vanzelf wel.

Het is pas onlangs gelukt om deze toestellen zover te krijgen dat dit soort dingen überhaupt mogelijk werden.

Voordat de eerste serieuze Android roms ter beschikking komen moeten er nog wat hindernissen worden genomen.

Dit en meer is te volgen op Xda Developers en google eens op Heathcliff, en daarmee bedoel ik niet die dikke rode kater maar de ontwikkelaar die het eea voorelkaar heeft gekregen dat de Lumia's geunlocked konden worden.
Het is nu slechts een kwestie van tijd.

Maar voor nu zijn er nog geen Androidroms voor de Lumia beschikbaar.

[ Voor 41% gewijzigd door Amadeus1966 op 30-01-2018 14:03 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:15

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
(jarig!)
@DannyMertens76 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen en eisen die we er aan stellen. Zie: Het algemeen beleid #quickstart. Zo is het belangrijk om vooronderzoek te doen en dan ook te melden wat je allemaal gevonden hebt (links, resultaten e.d.) Kun je dat toevoegen aan je openingspost?

Er zijn helaas veel bronnen op het internet te vinden met valse links en virussen. Voor Custom ROM's kan je dan ook het beste kijken op XDA-Developers. Daar is maar bijster weinig te vinden over de Lumia 930, dus mijn simpele conclusie is dat het niet kan.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 11:57
Op het moment van schrijven is men ( zie frontpage van tweakers van gisteren. ) volop bezig met de ontwikkeling van win 10 en windows 8.1 rt op diverse lumia's.
Zodra dit lukt dan volgt de rest vanzelf wel.

Het is pas onlangs gelukt om deze toestellen zover te krijgen dat dit soort dingen überhaupt mogelijk werden.

Voordat de eerste serieuze Android roms ter beschikking komen moeten er nog wat hindernissen worden genomen.

Dit en meer is te volgen op Xda Developers en google eens op Heathcliff, en daarmee bedoel ik niet die dikke rode kater maar de ontwikkelaar die het eea voorelkaar heeft gekregen dat de Lumia's geunlocked konden worden.
Het is nu slechts een kwestie van tijd.

Maar voor nu zijn er nog geen Androidroms voor de Lumia beschikbaar.

[ Voor 41% gewijzigd door Amadeus1966 op 30-01-2018 14:03 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....