Ons oude 5.1 setje heeft de geest gegeven en we zijn dus toe aan iets nieuws. We willen graag een 5.1 set hebben die we ook als multiroom set kunnen gebruiken en uitbreiden met speakers in andere kamers. Na het lezen van heel wat reviews kom ik uit op de keuze tussen Sonos en Heos by Denon (zoals zovelen geloof ik). Inmiddels heb ik het gevoel dat de Heos set in elk geval technisch een wat betere set zou moeten zijn (qua geluid, ondersteunde codecs en vooral veel meer aansluitmogelijkheden op de nieuwe Heos Bar dan op de Sonos Bar of Soundbase). In alle reviews wordt echter duidelijk gezegd dat de app van Denon toch duidelijk slechter is dan die van Sonos. Deze reviews zijn echter vaak alweer een jaar oud of nog ouder...
Mijn vraag en twijfel tussen deze twee systemen betreft dus de app. Hierbij heb ik de volgende vragen:
- Heeft iemand hier misschien zelfs ervaring met beide systemen en apps?
- Vinden gebruikers van de Heos app deze echt zo slecht?
- Is de Heos app nog steeds inferieur aan die van Sonos, of is deze inmiddels verbeterd?
Alvast super bedankt voor jullie feedback!
Mijn vraag en twijfel tussen deze twee systemen betreft dus de app. Hierbij heb ik de volgende vragen:
- Heeft iemand hier misschien zelfs ervaring met beide systemen en apps?
- Vinden gebruikers van de Heos app deze echt zo slecht?
- Is de Heos app nog steeds inferieur aan die van Sonos, of is deze inmiddels verbeterd?
Alvast super bedankt voor jullie feedback!
[ Voor 6% gewijzigd door anonimoes op 30-01-2018 11:14 ]
Gemberthee: water met een smaakje.