Toon posts:

Sygate crack (dit is niet illegaal)

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze week mijn eerste netwerkje aangelegd tussen onze twee computers, een Tbird 1333 en een P166MMX. Alles goed en wel, nu probeer ik internet te delen.

Het probleem is echter dat alle shareware internetsharing progjes die ik download verlopen zijn zodra ik opnieuw opstart. Ik heb o.a Sygate 3.11 en Sygate Home Network 4.1 gedownload, maar na opstarten zeggen ze dat de 30 dagen voorbij zijn.

Ik weet dat ik een slotje riskeer, maar als iemand mij aan een crack kan helpen zodat ik het in elk geval 30 dagen kan gebruiken zou ik erg dankbaar zijn. Ik wil best het programma kopen als het bevalt, maar ik wil het wel eerst uittesten, en dat kan nu gewoon niet.

Verwijderd

Ik stuur je wel een mailtje..

Verwijderd

Per definitie is een crack illegaal....

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Waarom doe je dan geen schone installatie van Windows, waarna je meteen die sygate software installeerd.
Me dunkt dat 30 dagen genoeg zijn om te testen of het werkt.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Je moet gewoon de meeste recente versie downloaden. Die heeft wel 30 dagen proeftijd. Oudere versies (zoals versie 3) hebben vaak een ingebouwde datum die al verlopen is.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Sinds wanneer is een "crack" legaal???
:?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit mag dus NIET :(

+ denk eerst.