Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mappen verwijderen in Outlook 2016

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dennis_88
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 16:47
Hallo allen,

Ik zit met een probleem en die luid als volgt;

Wanneer ik in Outlook 2016 van mijn mailaccount (IMAP) aangemaakte mappen wil verwijderen dan verdwijnd deze en met een seconde of 2 keert deze automatisch weer terug.

Ik heb ook op de mailserver van Ziggo de betreffende mappen verwijderd en dat lukt daar wel, echter zodra uik Outlook 2016 weer open dan staan de verwijderde mappen er weer.

Op google kom ik niet heel ver met een oplossing, en hopelijk vind ik deze hier wel.

Groet,

Dennis

Alle reacties

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Even het IMAP account verwijderen uit outlook, dan via de ziggo webinterface de map verwijderen en dan het IMAP account weer toevoegen in outlook?

Desktop | Server | Laptop

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je kunt Outlook off-line opstarten, dan de map in Outlook verwijderen. Vervolgens naar de webmail van Ziggo gaan, daar ook de map verwijderen. En dan Outlook weer on-line brengen

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Dennis_88
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 16:47
Inmiddels heb ik de juiste oplossing gevonden...

In Outlook kun je bij het tablad ''Map'' doornavigeren naar ''IMAP-mappen'' binnen deze instelling zie je dus al je mappen in je IMAP omgeving. Toen ik de mappen hier verwijderde was ik ze daarna permanent kwijt :)