Dubbele topiclist in I&I

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:21
In het 'iPhones & iPads' forum zie ik twee keer '[Apple Music] Ervaringen & Discussie' in de lijst staan - geen dubbel topic, want het is gewoon twee keer een link naar hetzelfde topic.

Plaatje:
Dubbele entry Apple Music

Dit is zowel ingelogd vanuit Firefox 58 (incl. adblocker) als niet-ingelogd onder IE11.

Lijkt mij dat er een dubbele entry in de database zit of zo (schreef * vanaalten zonder verstand van zaken). Kan iemand er naar kijken en opschonen? Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@vanaalten Bij Apple talk zijn er wat forums samengevoegd, wat je nu dus ziet zijn restanten van aliassen. De lokale mods kunnen dit oppakken, dus een TR aanmaken zou genoeg moeten zijn.

Ik zal ze even voor je taggen, dan is het wellicht zo geregeld: @Oscar the Grouch, @Hoedje, @Daedalus @Whieee.

Nu ik het screenshot goed bekijk overigens zie ik dat alles nog 3i heet. (3i Feedback, 3i FAQ, 3i beleid). Wellicht dat dat ook meteen even goed gezet kan worden?

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 30-01-2018 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanaalten
Dank! Zal even een dagje wachten met een TR - je mod-tags zullen wel genoeg zijn om het goed te krijgen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dat is inderdaad een alias (zoals ook moeilijk aan het icoon te zien is :P), wat een overblijfsel is van de merge. Heb deze nu verwijderd. Bedankt voor het melden! Als je nog meer tegenkomt, laat het me maar weten :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Daedalus schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:49:
Dat is inderdaad een alias (zoals ook moeilijk aan het icoon te zien is :P)
Verdraaid, nu je het zegt kon ik in m'n screenshot zien dat die tweede een vage schaduw in z'n icoon had...
Dank voor het opschonen!