Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een mechanisch toetsenbord met ringetjes erbij of al geinstalleerd.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
X

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
pricewatch: Logitech G710+ Brown Mechanical Gaming Keyboard qwerty
ik zie bijvoorbeeld dat daar al ringetjes worden meegeleverd maar het toetsenbord zelf vind ik echt afgrijselijk.
Nu vraag ik me af bij welke toetsenborden die nog meer worden bijgeleverd, aangezien dit geen selectie optie is in de pricewatch(zou een goede toevoeging zijn) vraag ik het hier maar.

Mijn voorkeur gaat vooral uit naar een praktisch toetsenbord qua lay-out en zo weinig mogelijk lichtjes.
Het los bestellen van de ringetjes doe ik liever niet ivm verzendkosten en vooral ook het ontbreken van betaalopties

[ Voor 7% gewijzigd door Sergelwd op 30-01-2018 00:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:02
Ik heb een tijd terug een enorme zak van die ringetjes besteld op AliExpress (gewoon betalen via iDeal overigens). Kost geen drol.

Zou ze dus lekker los bestellen zodat je alle keuze hebt in keyboards. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:54

g0tanks

Moderator CSA
Fuwor schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:50:
Ik heb een tijd terug een enorme zak van die ringetjes besteld op AliExpress (gewoon betalen via iDeal overigens). Kost geen drol.

Zou ze dus lekker los bestellen zodat je alle keuze hebt in keyboards. ;)
Ik zou dit ook aanraden. Zakje o-rings en keycap puller kopen en je bent voor een paar euro klaar.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Dit was ook wel mijn plan, alleen toen kwam ik dus dat lelijke toetsenbord tegen waar al o-ringetjes bijzitten en dacht dat dit misschien bij meer toetsenborden meegeleverd zou worden.

Maar als ik geen stil mechanisch toetsenbord meer kan vinden zal het hoogstwaarschijnlijk deze worden:
pricewatch: Kingston HyperX Alloy FPS (Cherry MX-Red) Qwerty US

[ Voor 43% gewijzigd door Sergelwd op 30-01-2018 18:03 ]