Onlangs heb ik de router in mijn netwerk (Linksys E3200) vervangen door een GT-AC5300. Sindsdien is mijn draadloze printer (Samsung CLP360W) en mijn radio Onkyo TX-L20D nog slechts af en toe gevonden. Vaak moet er regelmatig gezocht worden om de radio te vinden. De printer print zelden als je iets laat printen, maar meestal komt de print er binnen een dag wel een keer uit. Ik heb al meerdere malen met de instellingen gerommeld, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee waaraan dit kan liggen.
Misschien dat iemand mij op weg kan helpen?
Groeten,
Martijn
[Edit:] Vanmorgen voordat ik weg ging merkte ik dat er een firmware-update (26-01) beschikbaar was. Daarna waren radio en printer beschikbaar. Ik zal het systeem nog even in de gaten moeten houden (nu op het werk, vanavond pas weer op het thuisnetwerk), maar het lijkt er op dat de problemen hiermee verholpen worden. [/edit]
Misschien dat iemand mij op weg kan helpen?
Groeten,
Martijn
[Edit:] Vanmorgen voordat ik weg ging merkte ik dat er een firmware-update (26-01) beschikbaar was. Daarna waren radio en printer beschikbaar. Ik zal het systeem nog even in de gaten moeten houden (nu op het werk, vanavond pas weer op het thuisnetwerk), maar het lijkt er op dat de problemen hiermee verholpen worden. [/edit]
[ Voor 22% gewijzigd door Binkem op 30-01-2018 16:01 ]
MBi