Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmalarm
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-01-2018
Twee vragen:

Mijn vrouw en ik kwamer er achter dat de reader bij sommige boeken niet onthoud op welke pagina je gebleven was. Ik zou niet weten waarom, maar wellicht dat er in die epub bestanden zelf iets niet helemaal in orde is. Iemand hier ervaring mee, wellicht ook met andere readers?

Daarnaast kwamen we er net achter dat je bij het aanmaken bij directory's op de interne opslag van de reader moet uitkijken met speciale karakters. Een directory met bijvoorbeeld een # zorgde er voor dat de boeken in die directory niet geopend konden worden. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Ik vind dit persoonlijk wel erg vreemd. Dat is toch gewoon ASCII characters... :/

Ik heb de interne opslag overigens op fouten gecontroleerd en hij is bij lange na niet vol. Dit wordt namelijk als suggestie geopperd door het User Manual.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Harmalarm dit betreft geen aankoopadvies, dus schopje van ATT naar OTB

Bij die boeken waar de paginanummering niet van onthoudt. Zit daar een bepaalde logica in? (Allemaal van dezelfde schrijver / vergelijkbare titel / aantal pagina's o.i.d.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmalarm
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-01-2018
Bedankt voor het schopje.

Nee, dat leek eerder zo, maar is niet het geval. We zien nu wel dat er boeken tussen zitten waarvan de reader de bestandsgrootte niet weergeeft in de samenvatting. Dit zijn precies de boeken waarvan de reader de laatst gelezen bladzijde niet kan opslaan... Bij welke boeken dit voorkomt lijkt volledig random.

Alle boeken kunnen wel geopend worden, dus de data is wel toegankelijk.