Beste medeTweakers,
Na anderhalfjaar dienst is mijn Galaxy S6 langzamerhand aan vervanging toe.
De accu, opslagruimte, en de toestelgrootte zijn de hoofdredenen hiervoor.
Qua snelheid ben verder ik erg tevreden over dit toestel, ook is de camera erg goed.
Wat is je budget?
+- € 500
Mijn eisen/wensen
Ik ben een beetje opzoek naar een allround toestel.
- Vlotte telefoon met genoeg opslagruimte. (Voorkeur 64gb of meer)
- De camera moet net als de Galaxy S6 erg goed zijn.
- Ik wil graag een accu die (bijna) 2 dagen mee kan. Vooral omdat de accu na verloop der tijd minder wordt.
- Android
Wat heb je zelf al gevonden?
De Galaxy S8 vind ik interessant qua specs, maar echt te groot. De iPhone 7 vind ik erg fijn van formaat. De S6 is net wat te breed waardoor ik last krijg van mijn handen.
Het blijft een lastige zoektocht. De laatste tijd moet alles groter, maar dat hoeft van mijn niet
Er worden binnenkort nieuwe devices gepresenteerd, misschien dat ik daar beter op kan wachten (suggesties voor nieuwe toestellen?)
Na anderhalfjaar dienst is mijn Galaxy S6 langzamerhand aan vervanging toe.
De accu, opslagruimte, en de toestelgrootte zijn de hoofdredenen hiervoor.
Qua snelheid ben verder ik erg tevreden over dit toestel, ook is de camera erg goed.
Wat is je budget?
+- € 500
Mijn eisen/wensen
Ik ben een beetje opzoek naar een allround toestel.
- Vlotte telefoon met genoeg opslagruimte. (Voorkeur 64gb of meer)
- De camera moet net als de Galaxy S6 erg goed zijn.
- Ik wil graag een accu die (bijna) 2 dagen mee kan. Vooral omdat de accu na verloop der tijd minder wordt.
- Android
Wat heb je zelf al gevonden?
De Galaxy S8 vind ik interessant qua specs, maar echt te groot. De iPhone 7 vind ik erg fijn van formaat. De S6 is net wat te breed waardoor ik last krijg van mijn handen.
Het blijft een lastige zoektocht. De laatste tijd moet alles groter, maar dat hoeft van mijn niet
Er worden binnenkort nieuwe devices gepresenteerd, misschien dat ik daar beter op kan wachten (suggesties voor nieuwe toestellen?)