De maat is vol

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 17:32

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Vanaf vanavond ben ik een beetje van de kaart.. Ben ik er vanmidddag er achter gekomen dat diamond na een dikke 6 maanden een nieuwe driver voor mijn a90 heeft uitgebracht.. Ik dat ding gedownd en geinstalleerd.. Mag jij eens raden wat unreal weer doet... Bevriezen...

Nu heb ik zo veel driver geprobeert dat ook een kleine 50 mb vormt op mijn harddisk.. En met een geforce of diamond banchee fusion nooit problemen gehad...

Dus ik ga morge funprice bellen van dat ze die kaart weer terug krijgen of zij zorgen er maar voor dat íe werkt... Want ik kan wel janken...

Ik heb hem op de hcc dagen gehaalt in november en heb altijd problemen gehad...

Kan ik dat op de garantie verhalen als een produkt niet naar behoren werkt?????

Anders betaal ik wel bij voor een andere kaart.. Vandaar ook die andere forum

4POX

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Ik denk niet dat je na zo'n lange tijd je kaart nog kunt inleveren...

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Ze zien je al aankomen bij Funprice... NOT!
Ben je wel een beetje laat mee niet?
Wat geeft je trouwens het idee dat het aan de videokaart ligt? Omdat andere kaarten wel in je systeem werken wil nog niet zeggen dat je videokaart defect is...
Is die A90 niet zo'n "El Cheapo" gevalletje?
Koop dan ook een "echte" kaart....

You get what you pay for...

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:30

winnie

de poes...

Als het een echte diamond kaart is (en dat is de speedstar), dan heb je minimaal een jaar garantie. Tenzij het grijze import/non-hastec import is. Dus je kan altijd ruilen. Maar ik zou misschien eerst eens met fun-price of Hastec bellen, misschien hebben die tips om die kaart aan het werk te krijgen.
En dat dat ding goedkoop is (wat heet, alles wat duurder is dan een tientje vind ik niet goedkoop) wil nog niet zeggen, dat je dan maar door elke winkelier genaaid mag worden.

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Zowieso is die A90 een prutskaart. Moest hem laatst ook ergens inbouwen... Pyama 17" eraan en dat ding trillen als een gek. Kon denk ik die monitor toch niet helemaal goed aan....
Medetweakers gaven me het advies om een voodoo3 2000 te proberen. Die kaart is niet eens zo heel erg veel duurder, en die werkt tenminste een beetje stabiel. Dus als je hem kunt ruilen, zeker doen.