is alternate betrouwbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 2.168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herberthofstede
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-01 20:01
Goedenavond,

Ik ben van plan om een nieuwe laptop te gaan kopen. ik zoek een laptop waarmee ik kan internetten, film kijken en af en toe gamen. mijn budget is €800 na een poosje zoeken kwam ik deze laptop tegen:
https://www.coolblue.nl/product/796205/asus-strix-fx503vd-dm073t.html#product_specifications

Nadat ik doorzocht kwam ik deze 2 laptops tegen op alternate
https://www.alternate.nl/ASUS/Gaming-FX503VD-DM002T-15-6-notebook/html/product/1409404?lk=23965
https://www.alternate.nl/MSI/GL62M-7RDX-1633NL-15-6-notebook/html/product/1378670?lk=23965

Deze laptops zijn goede laptops voor de lichtere games en binnen mijn budget. alleen de reviews zijn niet allemaal even positief over alternate. er staan 210 reviews op tweakers over alternate. Deze zijn helaas niet allemaal even positief. Maar mensen geven nou eenmaal eerder een slechte review als iets niet goed gaat. als mensen iets kopen en het werkt zetten ze minder gauw een review.

tot slot de vraag: is het vertrouwd om op alternate te bestellen of is het verstandiger om gewoon bij coolblue de minder goede laptop te bestellen?

[ Voor 2% gewijzigd door Herberthofstede op 29-01-2018 18:18 . Reden: vraag niet volledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ze hebben het thuiswinkel waarborg; https://www.thuiswinkel.o...ate-nederland/certificaat

Dus waarom niet?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Er zijn altijd slechte en altijd goede reviews.

Net zoals er hier in dit topic mensen zullen zijn die "ja" zeggen, als dat er mensen zijn die hier "nee" op antwoorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ook bij CoolBlue kun je gezeik krijgen, dat kun je van tevoren nooit weten.
In het verleden veel PC spullen gehaald bij Alternate en toen nooit problemen gehad.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:26

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Op Laptops zitten hele lage marges dus zijn overal wel voor het zelfde geld te krijgen, en wat bedoel je dan met ''betrouwbaar''? Levering? Garantie? Kwaliteit?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:02
Ik heb goede en slechte ervaringen met alternate maar die slechte ervaring is al uit 2011 :p bestel er eigenlijk al jaren producten.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herberthofstede
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-01 20:01
42dpi schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:22:
Op Laptops zitten hele lage marges dus zijn overal wel voor het zelfde geld te krijgen, en wat bedoel je dan met ''betrouwbaar''? Levering? Garantie? Kwaliteit?
Ik ben niet bang dat hij niet binnenkomt maar als ik er ooit wat mee heb dat de garantie dan goed is.
Op azerty is de laptop €200 duurder dus er zit wel prijsverschil in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:08
Ik heb alleen maar goede ervaringen met alternate.
Ok wel eens wat terug moeten brengen onder garantie,(ssd schijf)

Gewoon netjes afgehandeld
Gelijk een nieuwe gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Bezoek voor de fun eens de Facebookpagina van Coolblue, is leuk :P. Wat jezelf schrijft, mensen laten eerder een slechte review achter.

Alternate is gewoon een hele goede en bekende shop. Heb er wel ooit eens iets gekocht, maar dat was nog op de HCC :+ & 1x online, iDeal bestond nog niet, moest handje contantje aan de postbode betalen (rembours, wie doet dat nog...) /oud-modus-uit.

Kortom, je kunt overal gedonder krijgen, maar weet ook dat de mensen die een slechte review schrijven ook vaak een gekleurde bril op hebben. Een laptop die als DOA uit de doos komt is niet altijd de schuld van de webshop, kan ook fabricage zijn. Webshop krijgt de schuld want meteen nodig voor X, geen geduld want Y..

enfin, je snapt het wel, ik zou zeggen.. gewoon bestellen

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Hier hebben we Shopreviews voor, zoals @Microkid ook al aanhaalde. Gezien ik hier verder geen discussiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.