Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GT sport ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• Arbjan
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 01-06 14:32
Dag racers!

Aan allen heb ik een vraag over GT sport, hoe bevalt het bij jullie en werkt alles optimaal?

Mijn ervaring is dat de game echt veel te makkelijk is. Ik heb de hele game uitgespeeld (met controller) op 100%. Natuurlijk komen er ook nieuwe GT races bij en die speel ik ook met plezier.
Daarnaast vind ik de kwaliteit die ze leveren echt top. Het ziet er echt heel goed uit.

Het ding is dat ik elke race maar 1 keer heb hoeven doen. Ik werd gemakkelijk 1e (met oog op normale races werd ik altijd rond de 10 a 15 seconden voorsprong op de rest)
Daarnaast heb ik nog gemerkt dat als je de auto tuned, je iedereen er nog makkelijker uitboekt dan zonder(wat opzich logisch is) maar ik heb liever gezien dat de race dan ook wat moeilijker zou zijn.

Nu heb ik wel ervaring met GT, ik heb ze bijna allemaal gespeeld, de meeste uren heb ik zitten in GT5 / 6 en nu sport. De struggles die ik heb gehad bij GT 5 en 6 vind ik niet terug in GT sport.

Ben ik de enige die dit ervaart of merken jullie dit ook? Ben ik te goed geworden in de loop der jaren? of is de game gewoon te makkelijk gemaakt?
Uiteraard heb ik het nu alleen over het 'offline' aspect en niet de online wereld.

Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren.

• Arbjan
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 01-06 14:32
excuses dat er een dubbele post is! dit was totaal niet de bedoeling. Ik kan hem alleen niet verwijderen..

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Ik sluit hem wel. Zie het centrale topic wat er al is.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True