weet iemand hoe je die wezens, die op half life lijkende krabben, van je af akn slaan. want telkens la er zo een beest op je zit, ben je verdoemt dood te gaan!!!
Verwijderd
veel springen. liefst op verhogingen enzo (trappen).
Dat is volgens mij het enige wat je ken proberen.
Dat is volgens mij het enige wat je ken proberen.
Verwijderd
Blood2 das lang geleden dat ik dat gespeeld heb 
Maar was volgens mij best vet! Ff onder het stof vandaan trekken
Maar was volgens mij best vet! Ff onder het stof vandaan trekken
Verwijderd
Ik heb eens ergens gelezen dat je in een bepaalde tijd 5 of 10 keer ofzo op de useknop moest rossen, maar dat werkte niet bij mij. Ik vond die beesten zwaaaaar frustrerend, maar ik heb 'm wel uitgespeeld
Volgens een tip van een andere website moest je inderdaad stevig heen en weer schudden (je personage dan
). Hielp bij mij geen zier. Zelfs met cheats aan ging het licht bij mij uit.
Gewoon flink saven en dan een savegame reloaden als je in de problemen komt. Je weet dan wel waar ze zitten en dan gewoon kapotknallen
Gewoon flink saven en dan een savegame reloaden als je in de problemen komt. Je weet dan wel waar ze zitten en dan gewoon kapotknallen
Verwijderd
Is simpel 
Hard achteruit rennen en voortdurend op de spatiebalk rammen.
Ging in Blood 1 met die handjes net zo.
Hard achteruit rennen en voortdurend op de spatiebalk rammen.
Ging in Blood 1 met die handjes net zo.
Verwijderd
Ah, zo ging het ja 
Toch maar weer is installen, ik vond het meestal wel grappig (ook al is het een ziek spel, neem nou die gast die half in de wasmachine zit
)
Toch maar weer is installen, ik vond het meestal wel grappig (ook al is het een ziek spel, neem nou die gast die half in de wasmachine zit
Pagina: 1