Toon posts:

dvd rippen met flashMPEG?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via dit forum ben ik gaan rippen met o.a . FlashMPEG. Ik dien hier de eerste VOBfile te selecteren. Je zou verwachten dat het prog. hierna met de 2de VOB verder gaat (van dezelfde film), niet dus. Zou krijg ik dus een film in 4 stukken. Nog geen probleem, met filemerge kan ik dat samenvoegen. In Mediaplayer echter, wordt alleen het eerste stuk afgespeeld, de rest wordt niet herkend, terwijl de file wel 1 is geworden.
Audio idem. Wat doe ik verkeerd? Moet ik de VOB-files al samenvoegen met Filemerge, moet ik iets instellen in Flashmpeg (ik stel al in: whole file...). Moet ik in SMARTripper iets instellen, ander prog.,ik weet het niet.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:29
Voeg het gewoon samen met VirtualDub.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 13:48

markvt

Peppi Cola

rip alle files en op de .ifo met flaskmpeg

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 12:11

Leon

Rise Of The Robots

Bij FlaskMpeg moet je gewoon rip DVD kiezen en daar een ifo bestand op de dvd kiezen (de 1e of de 2e :?) en dan de langste track kiezen in het lijstje dat dan verschijnt.. :)

(toch :?)

Eeuwige n00b

Verwijderd

idd, je zet eerst vob files naar je hd (incl. ifo file) en dan ifo file selecten, en dan zettie automatisch de alle vob in lijstje, taal selecteren, en evt subtitles, en dan hoort het te werken!

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 12:17 schreef arjo_kamp het volgende:
idd, je zet eerst vob files naar je hd (incl. ifo file) en dan ifo file selecten, en dan zettie automatisch de alle vob in lijstje, taal selecteren, en evt subtitles, en dan hoort het te werken!
ik kan de .ifo niet openen in flask :(

wat doe ik fout??

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 25 oktober 2001 22:00 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

ik kan de .ifo niet openen in flask :(

wat doe ik fout??
Huh? Vaag!

Nieuwste Flask, goede rip? Zou goed moeten gaan.

Lees anders Jaspov's guide in helder Nederlands: http://go.to/ripping

Daar heb ik een hele hoop van geleerd. :)

Verwijderd

ignore this reply

Verwijderd

ok, dit is een bekend probleem en is inmiddels opgelost...

ga naar... http://digital-digest.com en vervolgens naar divx...

ga naar encoders, en download FlaskMpeg 0.6 en de update 0.6.11...

vervolgens moet je thunder.mism installeren (ofwel uitpakken in de flask dir).

Nu komt het, je kunt nu oplopende vob's openen als een vob bestand... (let wel op dat de VTS_1_0.vob niet gaat werken... je moet ze hernoemen naar VTS_1_1.vob en VTS_1_2.vob ofwel de addon herkent alleen oplopend vanaf 1 niet vanaf 0)

success

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:01
Leuk dat hierboven mijn site wordt aangeraden! Inderdaad de Flask6 kon standaard niet meer meerdere vob files openen of vobs vanaf een dvd lezen (die zijn nog encrypted).

De thunder plugin lost dat op zoals hierboven als is uitgelegd.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 26 oktober 2001 14:46 schreef Jaspov het volgende:
Leuk dat hierboven mijn site wordt aangeraden! Inderdaad de Flask6 kon standaard niet meer meerdere vob files openen of vobs vanaf een dvd lezen (die zijn nog encrypted).

De thunder plugin lost dat op zoals hierboven als is uitgelegd.
Dat komt doordat je site overzichteleijk en helder uitlegt hoe en wat in DivX land. :)

Ik heb er een hoop van geleerd in elk geval.
Pagina: 1