Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een mediaplayer die 4K HDR MKV videobestanden tot 100GB goed kan afspelen met een externe hdd.(zonder haperingen en stotters)

Na mijn zoektocht ben ik bij deze 2 uitgekomen

-Minix NEO U9-H
-Eminent EM7680 4K

Ik gebruik verder nooit apps en online functies. het gaat mij puur om de 4K HDR mkv videobestanden tot 100GB. De Eminent past binnen mijn budget, maar ik heb wisselvallige meningen langs zien komen over dit product en ik kom er eigenlijk niet uit. De minix lijkt de betere in dit geval maar deze gaat ver boven mijn budget. Zijn er mensen die de eminent in gebruik hebben en mij kunnen helpen met mijn vraag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonJonBovi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb je de Vero 4k al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
volgens mij kan je die niet in een nl winkel krijgen ? en de prijs lag te hoog voor mij zover ik me niet vergis. ik heb de eminent maar besteld, kijken of die aan mijn verwachtingen voldoet en anders ruil ik hem in voor de minix.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 29-01-2018 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
lennox-06 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:39:
[...]

volgens mij kan je die niet in een nl winkel krijgen ? en de prijs lag te hoog voor mij zover ik me niet vergis. ik heb de eminent maar besteld, kijken of die aan mijn verwachtingen voldoet en anders ruil ik hem in voor de minix.
Heb je hem al binnen en hoe bevalt hij. Ik zit ook in dubio tussen deze 2. De U9-H lijkt me alleen completer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bvbal79 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:10:
[...]

Heb je hem al binnen en hoe bevalt hij. Ik zit ook in dubio tussen deze 2. De U9-H lijkt me alleen completer.
Yep, hij bevalt uitstekend. Hij speelt alle bestanden af ongeacht welke grootte. Zeker aanrader tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
Ik heb een vraag hierover. Nu heb ik thuis een Med600x3d speler die ik gebruik om gedownloade films op mijn TV af te spelen. Deze speelt alleen geen 4K films af. Op zich kan ik 4K films wel rechtstreeks op mijn TV afspelen als ik een HDD aan de USB poort hang, maar dit hapert snel en sommige formats speelt hij helemaal niet af.

Dus zoek ik een nieuwe mediaspeler.

Wat zou hiervoor de beste keus zijn, de al 2 genoemde typen of de OSMC Vero 4K ? Als die laatste beter is bestel ik hem wel in het buitenland. Het enige wat telt is zoveel mogelijk 4K formaten zonder haperingen afspelen, via een aangesloten losse HDD .

Ik zie ook dat deze mediaspelers geen USB 3.0 ondersteunen. Is een USB 2.0 hdd dan wel snel genoeg? Of moet ik ook NAS hebben en die met ethernet verbinden met de mediaspeler?
Pagina: 1