Een klant van mij wou aparte adreslijsten voor een subsidary, wat ik dan ook gedaan heb met PoSh (New-AddressList ), maar... nu wil hij ook dat contacten in een van die nieuwe adreslijsten niet meer zichtbaar is in de algemene lijst. Heeft iemand dat al eens voor elkaar gekregen? Ik knutsel niet bijzonder graag op dit live systeem aangezien dat een klant is waar ik maar heel af en toe iets moet doen en geen test systeem voor heb.
Vraag
Alle reacties
Is er een specifieke reden om nog 2007 te blijven gebruiken overigens? Het is alweer een tijdje EOL.
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Joepie; spul van 10 jaar oud overdenken...nu wil hij ook dat contacten in een van die nieuwe adreslijsten niet meer zichtbaar is in de algemene lijst
Exchange system manager -> Recipients
All Global Address Lists - > in the right hand pane right click Default global address list -> properties
Click preview -> a list of users should come up -> scroll through and see if you can find the user you want to get rid of if it is in the list right click on the user and select delete.
Tenminste, dat is wat Microsoft zegt
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof