Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1034699

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een Asus tablet P01M en kan de android app H Band niet de-installeren omdat na aanklikken 'VERWIJDER' het H Band logo full screen verschijnt en dan gebeurt er niks meer. Het is een app met stappenteller enzo. Hoe is die app toch te verwijderen ?

Relevante software en hardware die ik gebruik:

Android 6.0.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Diverse verwijder programma's als app remover enz.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 1034699 op 29-01-2018 00:14 . Reden: Aangevulde info ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik kan hier echt niks van maken. Zou je a.u.b. wat interpunctie willen gebruiken in je tekst? En misschien ook even in volzinnen je probleem beschrijven?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 674295

Al gezocht via google? "android 6.0 remove app"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:12

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1034699 welkom op Tweakers.

Je openingspost is nog steeds een beetje wazig. Zou je een duidelijk aan kunnen geven wat je al gedaan hebt en welke programma's je al hebt gebruikt? En met screenshots aan kunnen geven bij welke stap het mis gaat.

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Als laatste heb ik je titel even aangepast, zodat het wat duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een Asus P01M tablet, deze draait op Android 6.0.1

Tbv mijn smartwatch unstalleerde ik de app H Band die stapoenteller, afstanden enz. weergeeft.

Omdat die niet werkt wil ik die verwijderen maar dat lukt niet.

Als je naar app beheer gaat en op de app klikt krijg je rechts STOPPEN en links VERWIJDEREN.

Als je op VERWIJDEREN klikt zou de app ge de-installeerd moeten worden.

Dat gebeurt niet: het hele scherm wordt gevuld met de H Band logo.

Dat blijft zo totdat je onderaan op 'terug' symbool klikt en dan staat de app er nog gewoon op en is niet verwijdert !

Daarom mijn vraag: hoe kan ik deze app nu WEL verwijderen?

Hopelijk mijn klachtomschrijving nu wat duidelijker.

Om te proberen de app toch te verwijderen heb ik diverse verwijderprogramma's (apps) geprobeerd maar allemaal zelfde resultaat .

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 1034699 op 31-01-2018 12:16 . Reden: Aangevulde info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 1034699 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:53:
Als je naar app beheer gaat en op de app klikt krijg je rechts STOPPEN en links VERWIJDEREN.
In dit scherm zit als het goed is ook een knop met 'Gegevens wissen' en / of 'Cache wissen', wellicht onder het sub-menu 'Opslagruimte'. Druk daar eens op en probeer het dan nog een keer te verwijderen.

Mocht dat niet werken kan je nog proberen om de app vanuit je homescreen te verwijderen. Wanneer je de app shortcut inhoudt verschijnt helemaal bovenin wat opties. Drap en drop de app dan naar 'De-installeren'.
Om te proberen de app toch te verwijderen heb ik diverse verwijderprogramma's (apps) geprobeerd maar allemaal zelfde resultaat .
Welke apps precies? Dan hoeven we die in ieder geval niet meer aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Apps als system app remover, easy uninstaller, es root explorer, zga alle beschikbare verwijder apps geprobeerd.

Beide aangegeven mogelijkheden werkten helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 1034699 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:37:
Apps als system app remover, easy uninstaller, es root explorer, zga alle beschikbare verwijder apps geprobeerd.

Beide aangegeven mogelijkheden werkten helaas ook niet.
Wat gaat er dan precies fout bij de aangedragen apps? Welke foutmelding krijg je? Welke schermen komen er etc. Alleen melden dat iets niet lukt hebben we helaas niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In alle gevallen verschijnt -na aanklikken van verwijderen- het HBand logo weer in 'full screen' en blijft de app ongewijzigd staan.

Verder geen foutmelding maar gewoon dat logo in full screen !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Anoniem: 1034699 als het verwijderen echt niet lukt verder en je wilt er echt vanaf is de enige optie nog om het toestel een factory reset te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En dan alle gegevens kwijt te raken als documenten, foto's enz. ?

Nee dat is geen realistische optie, dan maar die app.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 1034699 op 03-02-2018 11:45 . Reden: Taalfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 1034699 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:45:

Nee dat is geen realistische optie, dan maar die app.
Dat is een hele realistische situatie als je geen backup van al die zaken hebt. Wat als je telefoon (of SD-kaart, indien van toepassing) defect of kwijt raakt?

Ik snap dat je er geen zin in hebt om je telefoon helemaal opnieuw in te richten, maar het argument dat je dan je gegevens kwijt zou zijn, baart me zorgen ;)

Zelf weten, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Bij deze O-)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 1034699 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:45:
Als je er geen backup van maakt ben je het inderdaad allemaal kwijt. Maar je bent het ook kwijt wanneer het toestel kwijt raakt, kapot valt of kapot gaat. Dus een backup maken is sowieso altijd een goed idee, zoals @Room42 ook aangeeft.
Pagina: 1