Toon posts:

Nieuwe Noctua,s maken lichtjes brom/ratel geluid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Sinds zaterdag heb ik noctua,s onder m,n radiator fractal design s24 maar deze maken heel lichtjes brom/ratelend geluid wat kan dat zijn ??

Het zijn de Noctua NF-F12 industrialPPC-2000 PWM, 120mm heb ze aangesloten op de fancontroler
van de radiator

Gr king

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je ze al eens alleen aangesloten? Grote kans dat het geluid toch ergens anders vandaan komt. Of loopt er misschien een snoertje aan? Kun je het geluid eens opnemen?

offtopic:
Maar even wat anders; Weet jij de single quote (') niet te vinden? Omdat je m,n typt in plaats van m'n. :?
Afbeeldingslocatie: https://www.computerhope.com/cdn/keyboard/quote.jpg < Klikbaar

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ik ze tegen hou met m,n vinger is t geluid weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:19
Het kan zeker de fans zijn tenminste de A15 die ik erin had, maakten ook een bromgeluid vanaf een bepaald toerental.

Als het weg is, als je de fan uitschakeld zoals je gedaan hebt, dan heb je je probleem al.

Hebben ze het allemaal, dan kan het niet anders als het ontwerp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien heb je wel gelijk , zal straks de originele fractal design es weer monteren .

Ander vraagje , kan de fan controler de fans storen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-09 18:46
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:20:
Misschien heb je wel gelijk , zal straks de originele fractal design es weer monteren .

Ander vraagje , kan de fan controler de fans storen ??
Een fan controller kan een fan storen, zo liet mijn oude fan controller mijn fans altijd statisch brommen als ik ze op een lager toerental had draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al een hoger RPM geprobeerd?
Ik heb al vaker meegemaakt dat de industrial fans van noctua niet echt 100% lekker draaien op lager RPM
Pagina: 1