AI SUITE 3 met Fan Xpert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-06 09:15
Na de Windows 10 updates heb ik een probleem met mijn AI Suite 3, ik kan het niet meer opstarten en alle wijzigingen die ik heb aangebracht zijn terug naar de standaard settings want mijn pc maakt ineens een hoop kabaal! Heel vervelend :(

Nu heb ik de hele Asus site afgespit voor een compatible versie van AI Suite 3 met Fan Xpert, alleen ik vindt enkel 1tje van AI Suite 3 zonder fan xpert en dan krijgt die de melding dat Fan Xpert mist na installeren _/-\o_

Toen heb ik een ander programmaatje gedownload Speedfan, maarja geen groot fan gezien ik Fan Xpert gewend ben en dat 1000x makkelijker gaat.

Iemand die een ander alternatief weet? of hoe ik fan xpert als nog aan de praat krijgt?

Moederbord: Asus Maximus VIII Ranger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Ai suite niet gebruiken en je Fan control in je BIOS instellen. Bij Asus is dat goed geregeld. AI suite en Fan control kosten alleen maar geheugen en CPU en heb je nergens voor nodig.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-06 09:15
Wim-Bart schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:43:
Ai suite niet gebruiken en je Fan control in je BIOS instellen. Bij Asus is dat goed geregeld. AI suite en Fan control kosten alleen maar geheugen en CPU en heb je nergens voor nodig.
Helemaal vergeten dat het daar ook in kon, bedankt Saved my ears! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_