Verwijderd
In combinatie met je AMD K6 II is een voodoo 3 (3000 beste optie) een goede keus voor jouw systeem. Helaas geen 32 bit, maarja, als je echt lekkere gameplay wilt hebben en lekker ragge dan is dit zekers een goede kaart.
Een TNT (2) kan ook, draait ook best okee. Ik heb een vriend met een AMD K6 III 450 en ik heb een celeron 525, we hebben allebei een Riva TNT met 16 mb, ik loop hem wel voorbij met FPS, maar niet zo gek veel.
Hij speelt het op 1024x968 16 bit, en dat is dan goed te doen. Dus als jij een Riva TNT2 met 32 mb zou kopen heb je ook zeker een goede keus gemaakt.
Het is dus beetje overwegen, een GeForce vind ik (jij denk ik ook
) beetje aan de dure kant.
Was je van plan om op korte termijn nieuw systeem te kopen, dan zou ik helemaal voor die TNT2 gaan.
Een TNT (2) kan ook, draait ook best okee. Ik heb een vriend met een AMD K6 III 450 en ik heb een celeron 525, we hebben allebei een Riva TNT met 16 mb, ik loop hem wel voorbij met FPS, maar niet zo gek veel.
Hij speelt het op 1024x968 16 bit, en dat is dan goed te doen. Dus als jij een Riva TNT2 met 32 mb zou kopen heb je ook zeker een goede keus gemaakt.
Het is dus beetje overwegen, een GeForce vind ik (jij denk ik ook
Was je van plan om op korte termijn nieuw systeem te kopen, dan zou ik helemaal voor die TNT2 gaan.
Ik heb er een paar dagen een gforce van mijn broertje erin gehad... Maar daar draait UT helemaal knudde mee... Zelf heb ik een diamond a90 (savage4 pro+ 16meg). Die draait best lekker maar is een vastloper waar je niet goed van wordt. Omdat in UT je met de METAL dinges kunt draaien. Dat is net zoiets als de glide voor voodoo... Ik twijvel ook al een tijdje aan een viper 2. Maar daar zit een bug in de s2000 chip en de driver voorziening is ook niet om van de daken te schreeuwen..
Maar is een voodoo 3... Is dat dan echt zo'n vooruit gang gezien de voodoo2
Maar is een voodoo 3... Is dat dan echt zo'n vooruit gang gezien de voodoo2
Verwijderd
zoŽn voodoo3 heeft 2x de fill-rate (snelheid)
van een Voodoo2...is ongeveer even snel als een TNT2, alleen mist hij 32bit en high-res textures.
van een Voodoo2...is ongeveer even snel als een TNT2, alleen mist hij 32bit en high-res textures.
En hoe is de prestatie van een viper II met UT... Ik bedoel maar; Als je de Hires van UT gewend bent en je moet opeens naar lowres dan zal dat wel een klap voor mij zijn...
En mijn monitor is super oud.. Dus spellen draai ik alleen op 640 bij 480 omdat bij 800 x 600 het beeld te donker wordt... Dus zijn hires bij mij wel belangerijk..
En mijn monitor is super oud.. Dus spellen draai ik alleen op 640 bij 480 omdat bij 800 x 600 het beeld te donker wordt... Dus zijn hires bij mij wel belangerijk..
Verwijderd
Als je alleen UT speelt is de Viper2 de beste keuze, deze is in Metal even snel als een GeForce DDR.
Ik weet alleen niet of je problemen zou kunnen krijgen met je mobo en ik weet niet hoe het zit met 3dnow support.
De viper2 heeft iderdaad wat bugjes, maar is toch zeker het overwegen waard als je UT minded bent.
Maar misschien ben je wel harder aan een nieuwe monitor toe
Ik weet alleen niet of je problemen zou kunnen krijgen met je mobo en ik weet niet hoe het zit met 3dnow support.
De viper2 heeft iderdaad wat bugjes, maar is toch zeker het overwegen waard als je UT minded bent.
Maar misschien ben je wel harder aan een nieuwe monitor toe
Pagina: 1