Video's Loopen OS systemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnnssn
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-02-2018
Beste forumbezoeker,

Graag zou ik geholpen willen worden met het volgende projectje. Ik beschik over 3 verschillende oude Mac's. Op deze Macs wil ik een video vanaf youtube downloaden en fullscreen laten afspelen (oneindig laten afspelen of een video van een lange duur). Dit is bedoelt als decoratie in een bedrijf.

Ik beschik over de volgende Macs:

PowerMac G4 (dikke monitor) - OS 10
Mac Clamshell - OS 9.2
IMac G3 Graphit - OS 10

Mijn vraag is hoe ik dit het beste kan aanpakken. Welke formats kan ik gebruiken (en hoe zet ik deze erop) en hoe zou ik deze videos efficiënt kunnen laten loopen?

Bij voorbaat dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje downloaden en VLC gebruiken. Moet je een heel eind mee kunnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

YT en downloaden... Volgens mij mag dat niet eens tenzij de auteur hiervoor een apart linkje beschikbaar stelt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:54

talin

ES-MA

wjnnssn schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:49:
Beste forumbezoeker,

Graag zou ik geholpen willen worden met het volgende projectje. Ik beschik over 3 verschillende oude Mac's. Op deze Macs wil ik een video vanaf youtube downloaden en fullscreen laten afspelen (oneindig laten afspelen of een video van een lange duur). Dit is bedoelt als decoratie in een bedrijf.

Ik beschik over de volgende Macs:

PowerMac G4 (dikke monitor) - OS 10
Mac Clamshell - OS 9.2
IMac G3 Graphit - OS 10

Mijn vraag is hoe ik dit het beste kan aanpakken. Welke formats kan ik gebruiken (en hoe zet ik deze erop) en hoe zou ik deze videos efficiënt kunnen laten loopen?

Bij voorbaat dank!
wat heb je zelf gevonden?

VLC heeft alle mogelijkheden om full screen te loopen.
en als je in automator ff een opstart script maakt dan kan de macbook zodra deze opstart en inlogt uit zich zelf VLC opstarten en full screen gaan spelen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zat Automator al in 9.2? Volgens mij moet het daar nog met AppleScript.

Verder zul je er voor moeten zorgen dat je video van een dusdanige bestandsformaat/extensie is dat je oude Macs het kunnen afspelen. Een MKV 1080P gaat 'm in ieder geval niet worden.