Toon posts:

CS 1.2 vaag probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dames,

Zonet heb ik de cs1.2 reatail patch gehaald en daarmee me cs1.1 geupdate... maar als ik nu ga spelen doet me tab, esc en mouse buttons het niet meer :?

ik vindt het zo een beetje moeluk spelen :) dus wil ik die cs1.2 eraf... maar dan moek em reinstallen maar dan benk meteen al me maps weer kwijt... is er een patch die em weer downgrade naar cs1.1?

BVD,

Jasper

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm wat dacht je van het mapje 'maps' kopieren, CS er compleet vanaf gooien, opnieuw installen + patchen en dan je maps weer terugzetten? Of begrijp ik het niet goed :)?

Verwijderd

Ik moet die patch er nog op zetten... :)

Maar ik zou gewoon alles d'r af gooien (erm.. cs dan.. :) ) en er opnieuw op doen. Dat moet wel werken...

Verwijderd

Topicstarter
kijk... de meeste maps staan bij mij om de een af andere vage reden in de map cstrike... en in maps staan er ook nog wat maar ik uninstall em wel helemaal :(

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 18:20
1.2? Ik neem aan dat dat 1.0.0.2 is? Anders moet je me es vertellen waar 1.2 te halen is :) want die WIL IK! ;)

• Stefke
Op vrijdag 13 juli 2001 09:27 schreef MrFreeman het volgende:
kijk... de meeste maps staan bij mij om de een af andere vage reden in de map cstrike... en in maps staan er ook nog wat maar ik uninstall em wel helemaal :(
Dan heb je ze verkeerd geinstalleerd :) De een als exe, de ander als zip, etc. Je hebt gewoon een keer bij het installen de verkeerde directory opgegeven en toen heeft ie ze niet in de juiste dir gegooid.

Je dld toch gewoon die mappacks opnieuw? Ik kan je wel wat links geven voor een paar gave mappacks als ik weer thuis :)

Verwijderd

Topicstarter
ik dl ze gewoon altijd van de server... dan hoef je helemala geen dir op te geven... is het perse nodig dattie naar 1.0.02 is geupdate?

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 09:30 schreef stefijn het volgende:
1.2? Ik neem aan dat dat 1.0.0.2 is? Anders moet je me es vertellen waar 1.2 te halen is :) want die WIL IK! ;)
1.2 is voor de retail versie....
pas bij 1.1.0.8 komt de gratis versie aan bod

• Stefke
Op vrijdag 13 juli 2001 10:32 schreef GummiEnte het volgende:

[..]

1.2 is voor de retail versie....
pas bij 1.1.0.8 komt de gratis versie aan bod
Ja, ik zie nu dat ie retail had..

Maar leg mij dat eens uit:

Ik heb HL generation gekocht, daarbij zat ook CS.
Maar ik heb die niet geinstalleerd (geloof ik, weet niet meer precies) en heb gewoon de complete CS1.1full geinstalleerd.

Die 1.2retail had ik zeker moeten gebruiken als ik de Cstrike van HL generation had geinstalleerd?

• Stefke
Op vrijdag 13 juli 2001 09:41 schreef MrFreeman het volgende:
ik dl ze gewoon altijd van de server... dan hoef je helemala geen dir op te geven... is het perse nodig dattie naar 1.0.02 is geupdate?
Dan installeer je toch gewoon alles opnieuw? Die maps dlen wel weer als je met de servers connect ...

En updaten zou ik wel doen wil je profiteren van de verbeteringen/vernieuwingen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb emnu weer als 1.1 en de maps... bah... ik wacht wel tot de volgernde vrsie dr is of totdat het eprse nodig is...

Verwijderd

Topicstarter
Is het nodig te updaten? als ik me fps wil zien komen er ook allerlei grafiekjes bji enzo... k moet dat niet :) waan kan ik de gewone 1.0 -> 1.1 update halen? ze hebben em ovral al weggehaald...

• Stefke
Op vrijdag 13 juli 2001 12:32 schreef MrFreeman het volgende:
Is het nodig te updaten? als ik me fps wil zien komen er ook allerlei grafiekjes bji enzo... k moet dat niet :) waan kan ik de gewone 1.0 -> 1.1 update halen? ze hebben em ovral al weggehaald...
Ik heb denk ik nog wel een CS1.1 fullinstall, maar volgens mij moet jij een andere versie hebben?
Anders moet je HL opnieuw installen en niet je CS, maar alleen deze 1.1fullinstall, dan ben je ook van dat retailgezever af

Dat met die FPS en grafieken is een normale consolecommand.
Type in je console in

"cl_showfps 1"

voor alleen FPS (cl_showfps 0 om uit te zetten)

of

"net_graph 3" voor fps, network latency, etc
ZONDER grafieken
met 0 om uit te zetten, 1 voor MET grafieken
Pagina: 1